2010. március 31., szerda

Esőnap, avagy B ter v

Mivel reggel esőre ébredtem, ahogy kopog a redőnyön, így már akkor kitaláltam, hogy ma bizony Leslie lesz futás helyett, igaz délutánra elállta, de már rá voltam hangolódva a gyaloglásra.
Előtte megvolt a guggolás-felülés-fekvőtámasz. Erről annyit, hogy egyre nehezebben megy, nem hogy könnyebb lenne, ahogy erősödök - ez a guggolásra érvényes. A felüléssel nincs gond, fekvőtámaszból úgyse tudok sokat, habár már mintha izmosabb lenne a kezem. Ehhez az izomfáradtsághoz biztosan hozzájárul az is, hogy közte nincs pihi, hanem akkor is mozgok, de így legalább nem csak a lábszáram fáj az állástól, hanem a combom is a guggolástól! :-)

Eredetileg 3 mérföldet terveztem, de annyira elcsesztem a semmivel az időt, hogy végül 2 mérföld lett, végülis ez is 30 perces és valahogy jobban megizzadok a 2 mérföldtől, mint a 4-től, ez hogy lehet???

2 megjegyzés:

  1. nem tudom, hogy lehet, de ettől én is mindig megizzadok :)

    a lábfájás - legalább akkor megvan az egyensúly, hogy mindenhol fáj :)

    VálaszTörlés
  2. Very good information. Lucky me I discovered your blog by chance
    (stumbleupon). I've saved it for later!

    My web blog: acoustic guitar chords for beginners

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...