2010. március 22., hétfő

Esti randi Giladdal

Napközben elterveztem, hogy ideje újra Tapp-ot csinálni, a hátam miatt, a térdem miatt...de végülis mire hazaértem ismét Giladot választottam, az volt benn a dvd lejátszóban és a számítógép pedig éppen foglalt volt, mert egy gépinstallálás volt folyamatban, hála nem az enyém, bár lehet arra is ráférne, valahogy olyan nehezen áll fel a rendszer.

És ismét eszembe jutott, hogy vacsira a turmixot kéne ennem, még 4 körül megeszek egy almát, így mire hazaérek már nem vagyok éhes, arra talán jó lesz, hogy el tudjak aludni, ne legyek annyira éhes. De asszem tejjel kéne, mert a vízzel olyan semmilyen, csak persze nem vagyok nagy tejfogyasztó, így nem nagyon van itthon, ha van is, esélyes, hogy lejárt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...