2010. március 3., szerda

Futás...kocogás...gyaloglás

Rá kellett jönnöm, hogy a futás, az nem futás volt, hanem inkább kocogás, majd egyszer eljutok a futásig is, ráérek.
Pár hete/hónapja említettem, hogy vettem egy lépésszámlálót, nos, igazából semmire nem jó. Beállítottam az adataimat, mondjuk 40 cm lépéstávolsággal - ez volt az alap, gondolom nagyon nem tévedek. Nos a 6x600 m+ oda-hazajutásra kihozott 3787 lépést, ez már most sántít, de ráadásul mindezt 1,514 km-nek számolta, ami 87 kcal-nak felel meg. Nos az én számításaim szerint 6*600m -> 3,6 km és hogy ez csak 200 kcal körül lenne??? Az több, mint elkeserítő! Vagy valamit rosszul számoltam?
Aztán hozzájöhet még a lépcsőzés, ugyanis kb 1 hete szerelik a liftet, egy-két napon jó volt.
Egyébként kissé változtattam, már az első körnél is tartottam gyaloglós pihenést az egyik rövid oldali szakaszon és az utolsó kört végigfutottam, mivel ott már csak egy hosszú szakasz van a pihis szakasz után.

4 megjegyzés:

  1. biztos btk-ra járt a számlálód ;)
    a kalóriákban sosem voltam jó, de nekem ilyen távolságra nagyon kevésnek tűnik a 200 kalória :S

    VálaszTörlés
  2. Mikor konditerembe jártam, akkor is folyton meglepődtem, hogy mennyit futok-gyaloglok és alig egy tábla csoki! És ez összesen fél óra volt.

    VálaszTörlés
  3. Még évekkel ezelőtt egy callanetics órán mondta a tanár, hogy kb. 15-20 perc lábemelgetés (fekve csináltuk,lábak oldalt fel [tapposoknak DD :) ]), az egy kakakóscsigát éget el. Lelombozó volt... akkor elgondolkodtam és akkoriban kevesebb édességet ettem emiatt :)
    Talán érdemes lenne újra elgondolkodnom ezen :)))

    VálaszTörlés
  4. Néha én is elgondolkodok...de nem tart sokáig a gondolkodásom!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...