2010. március 19., péntek

Gilad

Nos, a "jóöreg" Gilad is előkerült. Tizenéves koromban Cindy Crawford és Bíró Ica mellett ez volt az egyetlen tornaanyagom. Nem, mintha nagy tornázó lettem volna, de ezekre a 20 percesekre szívesen mozogtam akkor is, mert jól átmozgatott és hamar eltelt.

Már is egy ilyen rövid anyagot vettem elő, hogy folytatódjon a retro-láz. Valahogy eszembe sem jutott új tornák közül keresgélni, azaz megfordult a fejemben egy "pompomlányos" torna - de ránézésre nem igazán tetszik, olyan tingli-tangli, így olyat vettem elő, amiben tutira nem fogok csalódni, mert ha azt elkezdtem volna és nem tetszik, már nem vágtam volna bele másba.
Aztán kiegészítésként minden nap a következő gyakorlatot fogom csinálni, remélem idővel jobban fog menni, mert ez elég mumusgyakorlat.
Panaszkodtam, hogy pár napig nem nagyon volt hasazás, na, az első BIM videóban pont volt...vagy lehet mindegyikben van, arra emlékszem, hogy mindegyikben másra megy rá jobban.



Na, és ezt pedig úgy, hogy mindkét oldalra 2-2 percig és minden emelést 5 mp-ig kitartani, persze csinálhattam volna folyamatos emelgetéssel, az sem ment volna jobban, annyira próbáltam mindenemmel tartani magam, hogy a 2 perc végére már a vállam-nyakam is fájt, majd csak erősödök.

1 megjegyzés:

  1. Hé, ez nem lehet a te mumusgyakorlatod, mert ez az enyém ;) Najó, átadom, nekem ez már a régihez képes kevésbé megy rosszul és úgyis találtam másik mumusgyakorlatot (kettlebell - turkish getup):)

    Ja, és nekem is a vállam szokott először kikészülni tőle - lehet, hogy mi lányok ott vagyunk gyengék :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...