2010. március 13., szombat

Ehhez még fel kell nőnöm...

Úgy gondoltam, ma belevágok valami brutálba, mivel Judit és Andi is áradozott, hogy ez jó és korábban utánanéztem, hogy milyen jó eredmények vannak, nekiláttam. Mikor meglett az anyag, az első Fit Testet kipróbáltam, arra nem emlékszem, hogy a második dvd-t is megnéztem-e, tudtam, hogy nagyon brutál kardió, egyébként a Cardio Power & Resistance anyagról van szó. Na, de én nem vagyok ekkora hős, én ezt még nem bírom, ehhez még sok futás és kardió kell, így sajnos csak a kedvem megy el tőle. Alapjában véve nagyon jó felépítésű, ez éppen 3 sorozatból áll, köztük szünet és egy-egy sorozatot 3x ismétel folyamatosan erősebb tempóban - vagy nem is tudom, mi a megfelelő szó rá...megvan, szóval mindig intenzívebben, sokszor könnyítettem és nem bírtam intenzívebben csinálni, de így is szakadt rólam a víz, szuper anyag szó, mi szó! És le a kalappal előttetek, akik végigcsinálják, és ahogy néztem a közben a csajokat a videón, nagyon kemények; persze, biztos nem kezdők, még csak nem is haladók, majd egyszer talán én is elérem ezt a szintet.
Talán korábban jobban bírtam volna, amikor még jártam kick-boxra, akkor nem volt ritka az ilyen kifulladásos edzés, nem volt minden alkalommal, mert azért az sem jó és az 90 perces volt.

És az ízelítő az Insanity-ről általában:

4 megjegyzés:

  1. Ugye?
    Na jó, ennyire nem, itt össze van azért vágva, de itt lehet izzadni, ha valaki arra vágyik és nem mondom, hogy nem veszem elő többet, mert jó, nincs bonyolult gyakorlat...csak még edzek hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy, hogy megcsináltad!!!
    Én Andi vagyok ám nem Vanda (jó lenne ez a név is nekem), a vandy név a vezeték és a keresztnév keresztezéséből lett. Aranyos vagy azért, hogy megemlítettél.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...