2010. március 27., szombat

A mai nap terv szerint alakult.

Kis bemelegítés után guggolás-felülés-fekvőtámasz együttes, most kiszámolva 5 sorozatra elosztva 79 guggolás, 87 felülés és 21 fekvőtámasz - hú, ez nem túl sok, de majd idővel eljutok a 100-ig, hú de fura.
Aztán fogtam a nyúlcipőmet és elmentem futni. Úgy látszik a 6-ig történő számolás meghaladja a képességeimet, mert megint elvesztem, fogalmam sem volt, hogy a 2. vagy a 3. körömet futom-e, így a 3.-ra szavaztam. De megtaláltam a megoldást közben - volt időm gondolkodni. Szóval az egyik hosszabb oldalon 4 sávos út van, túloldalán benzinkút, plakát és körbenéztem, 1-6-ig találok számokat, minden körben az adott számra nézek, valahogy vizuálisan jobban rögzül bennem...remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...