2010. március 16., kedd

Denise Austin: Boot Camp - Total Body Blast

Mára ez jutott, gondoltam most próbálgatok ki új dolgokat. Nagyon sok anyag vár még rám, amit elő sem vettem. Persze a hülye agyammal régen válogatás nélkül írtam meg mindent, pedig tudom, hogy táncos, balettos, hastáncos, jógás, pilateses anyagokat nem fogok elővenni, legalábbis annyit nem, mint amennyi van. De ez nekem tetszett, pont nekem való, kellemesen elfáradtam benne, ezzel lehet erősödni.
Egyébként hasonlónak mondanám, mint a tegnapi tornát. Talán még egy kis erősebb hasazás itt is ráfért volna, de jól van ez így is.

Közben felmerült bennem a kérdés, ha délelőtt tornázok, és este Vacsoracsata alatt gyaloglok 2 mérföldet, az nem lesz-e túledzés, vagy a gyaloglás nem számítana olyan edzésnek? Most lelkes vagyok, de nem akarok átesni a ló túlsó oldalára.

6 megjegyzés:

  1. Szerintem nem. Azt hallottam (azaz azt mondta Jillian :-D), hogy 2 óránál ne edzzünk többet, mert akkor már izomveszteség lesz. A 2 mérföld az kb. fél óra, a reggeli meg legyen fél vagy egy, szóval szerintem ha bírod, akkor simán mehet :-)

    VálaszTörlés
  2. Persze, meg a gyaloglás nem is veszélyes mozgás, gondolom azért nem lenne mindegy, hogy mondjuk lenyomok két Jilliant vagy két Rékát vagy gyalogolok 2*3 mérföldet, közel nem mindegy.

    VálaszTörlés
  3. A túledzést észreveszed magadon (nagy fáradtság,lehangoltság, betegségek: megfázás, herpesz stb.)! Én beleestem néha, olyankor visszafogtam magam, pihentem. Szerintem tök jó az edzésterved, nyugodtan vágj bele, ha meg nagyon fáradnál, akkor majd visszaveszel a tempóból.

    VálaszTörlés
  4. Nem mondom, hogy mindig így lesz, csak reggel olyan lelkes voltam! És úgy gondoltam, hogy 2 mérföld Leslie nem olyan nagy szám, de pluszban használni hátha használ.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem sem gáz a plusz Leslie. Én megszavazom neked :)

    VálaszTörlés
  6. Akkor mindannyian egyetértünk. Tulajdonképpen összesen 1,5 órára jön ki, annyit meg simán eltöltöttem régen a konditerembe, habár ez intenzívebb, mert akkor úgy elvoltam, most meg egy-egy dvd azért tud sanyargatni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...