2010. március 8., hétfő

Gyaloglás+erősítés

Ma úgy gondoltam összetett gyakorlatot csinálok, mivel az idő még mindig nem jó, így bent gyalogoltam két mérföldet, amiben több a lábemelgetés és utána jött az erősítés.

Ez az erősítő gyakorlatsor (Shakeology) elég újdonság a gépemen, de ránézésre tetszett, és gondoltam egyszer kipróbálom, hát jó is volt, főleg így a gyaloglás után.

Mint az összes Beachbody videó, ennek is jó a felépítése, és ami az én nagy kedvencem, hogy alul kiírja, hogy mennyi van még hátra a gyakorlatsorból és összesen.
Ha valaki többet szeretne, van egy50 perces változata is, én egyelőre a rövidbe kezdtem bele, majd ha már nagyon profi leszek, akkor bevállalok 50 perces erősítést is...még nem tartok ott.

Nem tudom, mi lesz a megfázásommal is, már azt hittem jól vagyok, orrom sem nagyon folyik, torkom sem fáj, nem köhögök, de ahogy gyalogoltam és vettem a levegőt, még mindig feszít a mellkasom, holnapig még alszok egyet rá, hogy lesz-e holnap kick-box edzés, már jó lenne elmenni, és pont most vagyok beteg, mikor egymás után tudnék menni 4x és utána a hónap hátralévő részében meg nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...