2010. március 5., péntek

Walk Leslie-vel és nélküle

Először is besétáltam/gyalogoltam a belvárosba, onnan Árkád, onnan haza, ez 2*30 perc volt, aztán haza, kis pihi, kaja előkészít, aztán nekivágtam a sok dicséret után ennek a majdnem egy órás videónak és tényleg jó volt! De pár napja eszembe jutott a jégzselém is, úgyhogy bekentem magam, aztán betekercseltem és így zizegtem végig 1 órát.
Egyébként ma újra el akartam menni kick-boxra, de szerintem megfázhattam a múltkori futás alatt, mert mikor szerdán éjszakás voltam, már fájt a torkom, most meg ha nagyobb levegőt veszek feszít a mellkasom, úgyhogy tolódik keddre, addig kigyógyulok.

2 megjegyzés:

  1. Czanikot nem fogod megcsinálni valamikor?

    VálaszTörlés
  2. De igen, tervezem, jövő héten besűrítem, addig kitalálom, melyik videó legyen...vagy szépen sorban.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...