2010. március 17., szerda

Retro

A tegnapi Denise Austin videó annyira tetszett, hogy gondoltam beszerzem az összeset, volt is már pár, és bogarásztam az újak között, belenéztem ebbe és éppen elég jó gyakorlat volt, gondoltam kipróbálom.


Nos és jó volt, elég jól megdolgoztatta a csípőtájékot, persze jobb lett volna előbb kapok észbe, és előtte gyalogolok egyet, de most már késő bánat, bár a hasazás megint gyenge volt, úgyhogy holnap olyat kell keresnem, ami arra megy rá, vagy kiegészíteni egy jó hasazással.
Ha valaki erre a részre szeretne kicsit rágyúrni tényleg ajánlani tudom, akár egy rövidebb edzésnek, akár kiegészítésnek.
Jó a hangulata az kicsit ideje múlt, kicsit tv-tornás, mindenki színes dresszben és hozzá színes elasztikus nadrágban van, de ez volt, attól még a gyakorlatok jók. Persze lehet, hogy az újabb videóiban is vannak ezekből a gyakorlatokból, de odáig még nem jutottam. Itt még nem meregeti annyira a szemét se, habár nagyrészt talajgyakorlatok voltak, ott meg annyira nem láttam, mert a monitor a földről már kicsit torz, és a hangja sem tűnt fel annyira, jobban el voltam foglalva a gyakorlatokkal és ismét nem csinált sok ismétlést, mondjuk többet, mint a tegnapiban, de pont elég volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...