2010. március 9., kedd

Alias Dart Vader

Mivel még mindig el van dugulva az orrom, pedig csak szombaton fújtam az orrom sebesre, ezért amikor alszok úgy szuszogok, mint Dart Vader, már csak az hiányzik, hogy beszéljek is, mint ahogy szoktam: "Luke, én vagyok az apád!" :-D

Na jó, viccet félretéve, a mai torna Capoeira Aerobic I volt Czanik Balázzsal. Ez az, amikor a sztárvendég Dukai Regina. Már többen is mondták, hogy ez mennyire jó, de elfelejtettem, hogy melyik részt mondták, így szépen lassan végigmegyek. Ez kifejezetten tetszett, pont elég volt mindenből annyi, amennyi.


A következő rész kipróbálása biztos nem holnap lesz. Holnap már elő kéne vennem egy újra egy tappot, és az is lesz, mert a hátam, vállam már kiált utána.

4 megjegyzés:

  1. Ez az, ez a legjobb :-)) A következő sokkal durvább, vigyázz :-)

    VálaszTörlés
  2. Sokkal durvább? Hmm...akkor még alszok rá, hogy kipróbáljam-e. Mert kicsivel keményebbet bírnék, ebbe nem szakadtam bele, jól átmozgatott meg minden. Izzadtam, de jó volt.

    VálaszTörlés
  3. Mikor elkezdtem tornázni, szerettem ezt a tornát, de a férjemet idegesítette, "ez-az, ez-az" és az "igen-igen-igen". Hát igen a második rész sikerült amúgy a legbrutálisabbra Bódi Szilvikével (arra sokat szenvedtem), de a harmadik se rossz. Én szeretem Czanik tornáit.

    VálaszTörlés
  4. Engem Czanik Balázs úgy, ahogy van idegesít...a Tesco Fitt Napokon is elég volt belőle...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...