2010. március 24., szerda

Terv szerint

Mai nap minden a terv szerint alakult - jól is néznék ki, ha már az első napot sem teljesítettem volna, habár nagyon lusta voltam és nagyon nehezen keltem - tegnap éjszakás voltam, de aztán nekiveselkedtem.


Egy kis bemelegítés után fogtam a nehezebb súlyzómat (na, az sem nehéz, 2 kg-os) és csináltam 3 sorozatot bicepsz-tricepsz-váll gyakorlatokból, aztán nekiálltam a guggolás programnak úgy, hogy a tegnapinak is megvan azért az eredménye, érzem a fenekem rendesen, de őszintén szólva én szeretem az izomlázat, persze csak mértékkel és mértékkel jó csak. Megvolt az 5 sorozat guggolás utána fekvőtámasz-felülés sorozatot ezeket felváltva, így legalább a hasazás szünetében tudtam pár fekvőtámaszt nyomni, tényleg csak párat, itt aztán van mit fejlődnöm, szerintem ebben érhetek el legnagyobb eredményeket. Aztán fogtam a futócipőm és irány a futópálya, megvolt a 6 kör (remélem jól számoltam és nem csak 5, mert közben elvesztem a nagy számolásban, mondjuk időben kitette a fél órát) aztán jöttem haza.
A mai nap kipipálva. Most el kéne ballagnom a belvárosba a biztosítóhoz, postára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...