2010. március 20., szombat

Nagyon sokat gondolkodtam, minek is álljak neki, mindenképpen valami újat akartam, most rám jött a kipróbálás láz, de nem tudtam mit is akarok, na, ez meg is látszott.

Hát nekikezdtem egy kardiós témának, az első blokk egy kick-boxos rész, jó volt, tetszett, de mivel mezitláb tornázok már tegnap éreztem, hogy fáj a térdem, ma megint, már majdnem abbahagytam, amikor belenéztem, mi vár még rám, láttam, hogy ebből nincs sok. 2. rész egy újabb kardiós téma volt, de rövidebb és nem annyira térdet igénybevevő, utána pedig erősítő-kardió. Úgy egészében ismét egy nagyon jó anyag, az ember kellemesen elfárad, izzad, kicsi erősödik és szórakoztató, telik az idő.
Hozzáteszem, egyébként alapból sem volt sok energiám, éjszakás voltam, nem aludtam ki magam, álmos voltam...most meg éhes vagyok.
Két dolgot kell beszereznem, az egyik egy Decathlonos tatami-szerű, ami védi a lábam és a parkettát is (mert folyamatosan elcsúszik), a másik pedig glükozamin a térdemre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...