2010. március 15., hétfő

Give me 10!

Ezt a videót tegnap írtam meg dvd-re, és gondoltam ma ráérek, kipróbálom. Egyszerű videó, de nekem tetszett. Blokkokra van osztva, így tudtam, mennyi van még hátra, nem volt szenvedés, hamar elteltek a blokkok, jó volt! És talán heti rendszerességgel fogom csinálni, talán erősítő napon, de asszem amennyire elhatároztam ezt az elején, hogy mindenből kettő, éppen annyira borult, de nem baj, a lényeg, hogy csináljak valamit. Tudtam, hogy délután kalóriabevitel lesz és este nem fogok már tornázni, így kivételesen már 9-kor nekiálltam, jó is volt így. Persze ilyenkor mindig megfogadom, hogy mindig reggel fogom - kivéve amikor nappalos vagyok, mert így nem lazsálom el és nem lesz belőle jó esetben egy rövid tornácska este.
A másik dolog, ami kedvet-erőt adott. Lemértem magam, habár kg-ban minimális a változás, de egy hónappal ezelőtthöz képest derékből lejött 2 cm, hasból 4 cm, a csípőm, combom most is változatlan, de ha így haladok biztos előbb-utóbb ott is lesz változás. Bár a ruháimon még nem veszem észre, de ha nem folytatom, akkor a nyári ruháimon igenis észre fogom venni ezt a telet!
Gondoltam rá, milyen jó lenne, ha értenék a Photoshop-hoz, csinálnék magamból egy elérendő alakot és ha azt látnám, talán jobban ösztönözne...de nem értek hozzá, így ez az ötlet storno, marad az a variáció, ha ösztönzés kell, akkor keresek a neten motivációs képeket.

4 megjegyzés:

  1. Gratula a centikhez, ügyes vagy, így tovább! :-)) A nyári ruhák fantasztikusak lesznek biztosan :-))

    VálaszTörlés
  2. Tök jó, tök jó! Már a centik :)
    És én is pont most végeztem ennek a letöltésével, a héten ki is akarom próbálni - de így még több kedvem lesz, ha szerinted nem rossz :)

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁ ne nyúlj a Photoshop-hoz! Én a blogba már egyszer tettem egy Photoshoppolt képet és ha látod hogy hogy nézhetnél ki, teljesen befordulsz, és még kövérebbnek érzed magad mint amekkora vagy...ráadásul a Photoshop nem ismer bordákat, tehát lehet hogy jobban lesoványítanád magad, mint amennyire a csontjaid engednék szóval nem jó...

    VálaszTörlés
  4. Oké, oké! Csak a hasamat venném le, kicsit a combomból, tehát ésszel! De ha Te ezt mondod, akkor inkább motivációs képeket keresek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...