2010. március 24., szerda

Mai szerzemény

Van egy nyereményjáték, ahol pont a születésnapomon nyertem és ma jött meg.
Az illat jó, bár nekem kicsit édes, de nyárra jó lesz és örülök is neki, a trikó is tetszik, de kb XS méret, hónaljnál a szélesség 38 cm, hossza 60 cm és nem nagyon nyúlik...ha valakit érdekel. Egyébként szép strasszköves, de még rám sem jönne, nemhogy jól nézne ki rajtam.

A másik dolog pedig, mivel Yves Rocher törzskártyám van, így kaptam szülinapi kupont, alapból ajándék nyaklánc + kedvezmény, így vettem egy bőrradírt, amit már régen akartam, van még a régiből, de szerintem már lejárt, olyan nagy flakonban van és én annyit nem használtam, különben is ki akarom szanálni a krémeket, vannak ezer évesek köztük.


Ez a leggyengébb bőrradír volt és nagyon jó, persze ez is kiszárítja az amúgy is száraz bőröm, de sokkal kellemesebb, mint a többi. Rá kell szoknom, hogy sokat igyak, hátha rendbe hozza a bőröm.

13 megjegyzés:

  1. tök jók a cuccok :)
    és hátööö,izé, nem akarlak elkeseríteni, de nekem is extra száraz a bőröm (fejen, testen egyaránt), pedig én napi 3-3.5 liter vizet megiszom... (ami állítólag már sok is a testsúlyomhoz képest)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda nyeremény! És nem kérdezték meg a méreted, csak küldtek egy 10 évesre passzoló rucit? De azért tök jó! :)

    VálaszTörlés
  3. Ahogy néztem, lehet a tesóm kislányának (4 éves lesz) jó lesz nyári ruhának, bár ahhoz elég sötét. Holnap úgyis megyek, majd meglesi, ha nem akkor aki nagyon sovány odaajándékozom, vagy feldobom vaterára.

    VálaszTörlés
  4. Noémi!
    Azért még reménykedek, hátha...igaz a víz is sokat számít. Mert amíg otthon laktam, ennyire nem szárította, pedig nem ittam többet, sőt..

    VálaszTörlés
  5. Most nézem, lehet azért XS méretű, mert Black XS a parfüm! :-D

    VálaszTörlés
  6. Mennyiért adnád el a trikót?

    VálaszTörlés
  7. Ha tesómnak nem kell, odaajándékozom Neked, pedig úgy tetszik ám!

    VálaszTörlés
  8. Ari vagy, köszi! De tényleg szívesen meg is venném lányomnak szülinapjára (áprilisba lesz 9), ha a tesódéknak nem kell.

    VálaszTörlés
  9. Már meglepődtem, hogy a méreted lenne. Kiszámoltam, hogy ehhez kb 80-as mellbőség kellene, ami úgy gondolom elég ritka. Végülis tesómnál hagytam, majd belenőnek, tetszett neki!

    VálaszTörlés
  10. hééééééééééééé, emberek élnek 78-as mellbőséggel :P Persze nem boldogan, dehát ez van :)

    VálaszTörlés
  11. ó sikerült elajándékozni? vagy lehet még pályázni rá? én is játszottam és már egy éve szeretnék ilyen trikót, de mindig lecsúszom.. most meg teljesen véletlenül tévedtem a blogodra és pont ebbe botlottam :) szóval ha esetleg még meg van, vagy aki kapta nem jó neki én bármit megtennék érte! (szinte :)) )

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...