2010. március 29., hétfő

e.l.f.

Megjött a szállítmány. Elvileg már pénteken, legalábbis az értesítőn péntek 14 óra volt, de úgy emlékszem én itthon voltam, vagy akkor voltam futni???...aha igen, dolgoztam.

És nos, így néz ki. Kékesebbre gondoltam, de így is tetszik. Különösen a krémes szemkihúzó, annyira jó állaga van és olyan könnyű vele dolgozni.

Itt kicsit közelebbről:

Ez a krémes tússzerű valami olyan, hogy a tégelyben olyan fura szilárd-folyékony állaga van vagy olyan keményebb krémes, és mikor felkenem porszerű lesz, nekem nagyon bejön!

Elvileg az ásványi szemhéjpúder ilyen:Ez pedig a krémes szemkihúzó:Ezen kívül van még az ecset, amit Juditnál láttam és nagyon tetszett (bár ahogy látom, az övé nagyobb, de az szerintem nem gond) és a szintén Juditnál látott szemöldöksablon, ja és mindez 11,5 font volt.

25 megjegyzés:

  1. Hmmm, nem tűnik túl kéknek, azt hittem sokkal elektromosabb kék lesz (ha érted mire gondolok)...mennyire látszik a kék szín szemre felkenve? A Coastal Scents oldalán annyi jó szín van ezekből de ez sokkal olcsóbb lett volna, de ha nem elég kék akkor inkább nem rendelem meg, nekem van egy fekete meg egy barna már (a fekete MAC, a barna Oriflame Giordani Gold, most kaptam és nagggggyon fasza,pedig nem vagyok oda az AVON meg ORIFLAME mániásokért), kék csak akkor kell ha tényleg látszik hogy kék...

    Na és milyen a sablon?

    VálaszTörlés
  2. Nem elektromos kék! Inkább szürkés-kék, nekem tetszik. Tudod hol tudsz talán jó kéket kapni? Nekem abban van jó zöld. Bourjois-ból és az állaga is jó, de ez cerka.
    http://www.bourjois.co.uk/catalog/make_up/eyes/eyepencils_eyeliners/contour_clubbing_waterproof

    VálaszTörlés
  3. Ja, és a sablont még nem néztem, csak rápróbáltam, hogy melyik lesz a jó.

    VálaszTörlés
  4. Ha már találtál olyat, ami jó a szemöldöködre, az félsiker...a lakótársamra egyik se jó...

    Nem akarok ceruzát, ezzel sokkal könnyebben dolgozok...na mindegy, legalább eggyel kevesebb dolog amire az ELFnél pénzt akarok majd költeni :P

    VálaszTörlés
  5. Ez azért tetszik, mert nem olyan, mint a tus, és nem is olyan, mint a ceruza, valahol a kettő között van, én ilyennel még nem találkoztam és nagyon jó és nagyon örülök neki!

    VálaszTörlés
  6. Mármint amit az ELFtől rendeltél? Igen, szerintem is fasza, nekem ez volt az első MAC termék amit megvettem és nagyon tetszik is, nem értem MAgyarországon miért nem terjedt el hamarabb..de mostmár az AVON meg Oriflame is rákapott szóval...

    Na, MA VAN INGYENES POSTA AZ ELFNÉL!!!! Úgyhogy gyorsan rendeltem is...juppppííííííííí!:P:P:P:P:P

    Alig vááááárom hogy megkapjam!!! Mintha Karácsony lenne, komolyan!:)

    VálaszTörlés
  7. Én is nagyon vártam. Mit rendeltél?
    MAC-es tégelyes tusod van? Az is ilyen krémes-habos állagú? Ebay-en vetted?

    VálaszTörlés
  8. Tényleg...elf-hez hasonlatos arcápolási termékes oldalt nem tudsz?

    VálaszTörlés
  9. Hát majd látni fogod videón úgyis, de 3 tust vettem (fekete, kék, lila) egy eyelid primert, mert azt mondják jó és az enyém annyira nem jó, az az amit a füstös szemeknél alapként rátettem hogy ne üljön bele a festék a ráncokba...akkor ALL OVER COVER STICK-ből a legvilágosabbat mert azt több mindenre lehet használni meg egy FACIAL WHIPet a legvilágosabban, az arra jó ha azt akarod hgoy az arcodon egy-két helyen csillogjon, pl az ajkad felett egy kicsivel, az arccsontod felett, de a szemed alatt (ami segít a fáradt tekintet ellen)...persze majd kipróbálás után tudok ezekről nyilatkozni...

    Legközelebb meg rárabolok a kis szemhéjfestéket 4 db-osokra...:P

    Igen, MAC FLUIDLINE és a színe Blitz and Glitz, ami nem teljesen fekete, jobb lett volna a Blacktrack, de csak ezt találtam...a TESZVESZ-en vettem anno...

    ELF-hez hasonló? Mármint sminkes? Hmmm...van olyan hogy Tarte Cosmetics, én ugye nagyon szeretem a NYX-et, az se olyan drága és simán vannak olyanok a szemhéjfestékei mint a MAC-é...Van egy bazi hosszú listám az összes Youtube-on említett kozmetikai cégtől, nem szívesen veszem elő mert akkor rájövök hogy az összeset meg szeretném venni :D

    VálaszTörlés
  10. Ja, nem sminkre, hanem arctisztítók, krémek, pakolások...ilyenre gondolok.

    Ma voltam a Müllerben, ott is van NYX, kipróbáltam a Jumbo tesztert, tök jó!! 1500 volt.

    Na, kíváncsi leszek a rendeléseidre, talán jövő pénteken megjön!

    VálaszTörlés
  11. A MÜLLERben van NYX??? TÉÉÉÉNYLEG?????VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...Ezt ne mondtad volna :D :D :D

    Hmmm...hát...én Clinique-et használok arctisztításra meg krémekre, és ennél is akarok maradni, úgyhogy nem nagyon szoktam nézegetni erre arra...úgyhogy ebben nem tudok segíteni...

    VálaszTörlés
  12. De a Clinique annyira drága! Vagy olcsóbban veszed?
    Gondoltam, hogy kipróbálom azt a minicsomagot.

    Miért baj, hogy van a Müllerben NYX? Felétek van Müller?

    VálaszTörlés
  13. Nem baj csak akkor mostmár venni akarok majd :D:D:D Eddig azzal nyugtattam magam hogy nem találok boltokban itt NYXet :D Egyébként eléggé kint van a városból a Müller itt DBben, max. kocsival tudnék oda kimenni, szóval még biztonságban vagyok :D

    Igen, rohadt drága a clinique...egy 3 lépéses tisztítóprogram 17 ezer de az nemtom egy átlag embernek meddig tarthat, nekem a mini ugyanebből szerintem 4-6 hónapon át tart és én a TESZVESZ-ről szoktam venni azokat a miniket...ill. pl. van, aki kipróbálja a krémeket és nem jön be neki, és majdnem tele van és felrakja sokkal olcsóbban, ha ilyesmitől nem riadsz vissza, akkor érdemes azt megvenni...én a SUPERDEFENSE krémet kb. 4 ezerért vettem meg, annyira lassan haladok vele mert kevés is elég belőle, az szerintem alapból biztos van vagy 8 ezer ha nem több...szóval...De az a helyzet hogy nem találtam a Clinique-nél jobbat...próbáltam én olcsóbb krémeket, de...egyszer kellett a Clinique-eket kipróbálnom és kész...:D

    VálaszTörlés
  14. Szóval teszveszen vannak minicsomagok? Na, majd rákeresek valahogy.
    Most 2000-ért láttam Biotherm minicsomagot is.

    Egyébként nálunk is kint van a Müller a hiper Tesco mellett, de mivel oda jár busz, igy ki tudok menni

    VálaszTörlés
  15. Nem egyben vannak általában minicsomagok, hanem külön, külön a dolgok, felmész TESZVESZre vagy VATERÁRA és beírod hogy Clinique a keresőbe és akkor szemezgethetsz majd...

    Meg azt se tudom neked pl. melyik a számod, mert tudod a különböző bőrtípusokra külön számozás van...én 2-es vagyok, arra meg a 3-as számúra lehet a legtöbb dolgot találni, ha nem ez vagy akkor lehet mégis a boltba kell menned!

    VálaszTörlés
  16. Hihi, én is...na akkor lesz találat Teszvesz-en meg Vaterán...majd nézegessed.

    VálaszTörlés
  17. Ha mégis látnál, azért szólj, oks?

    VálaszTörlés
  18. Hát most is vannak már fent, mondom,írd be hogy CLinique és akkor kidobja hogy mik vannak...pár napja néztem, szóval tutira vannak fent dolgok.

    VálaszTörlés
  19. Ok, bár jó sok oldalon keresztül volt....és ezek tuti eredetiek?

    VálaszTörlés
  20. Nos, körülnéztem, de mennyi féle Clinique termék van. Te miket használsz?

    VálaszTörlés
  21. Igen, szívás hogy nem tudod mit használj...nos a nemzetközi Clinique oldalon van egy virtuális tanácsadó aki végigvisz néhány kérdésen és az alapján megmutatja melyik terméket érdemes használnod, attól függően hogy mi a fontos neked, hogy öregedés ellen akarsz vagy hidratálni akarsz, vagy problémás bőr ellen, stb. Csak hát angolul van.

    Mindenesetre én használom a Facial Soap Mild-ot, a Tonikot és a 3 lépéses rendszer harmadik dolga lenne a Dramatically Different Lotion, de ahelyett én a Superdefense-et használtam eddig, mert az egy eléggé vastag krém, ami nekem télre nagyon jó volt, ráadásul 15ös fényvédő faktorral...de azt mondják a Dramatically Different Lotion nagyon jó...amit még IMÁDTAM az a Moisture Surge krém,ami egy nagyon könnyű rózsaszín arckrém, azt használtam nyáron, pedig sajna abban nincs fényvédő, de az a krém az komolyan mint a Mennyország, anniyra issza be a bőröm és olyan könnyű és jó hogy...kész :D

    Meg hát a videóban bemutatott szemkrémet használom ha fáradt a szemem, de egyébként meg szemránckrémnek vagy megelőző izének a Repairwear INtensive Eye cream-et...erről nem tudok semmit mondani, nem tudom igazából van-e hatása...életemben kétszer emlékszem hogy egy szemránckrémnek érezhető hatása lett volna rajtam, az egyik az amit a videóban mondtam, a másik meg muterom régi Oil of Olaz-os szemránckréme volt amit kiskoromban kíváncsiságból magamra kentem és olyan érzés volt mintha valaki húzná szét a szemeimet, az tényleg feszesítő volt! :D Ennél nem érzek semmit, inkább csak azért kenem hogy megnyugtassam a lelkem hogy én igenis hidratálok...

    Szóval én azt tervezem hogy veszek legközelebb Dramatically Different Lotion-t, meg azt hallottam hogy a Youth Surge éjszakai krém nagyon jó, én igazából nem hiszek a nappali meg éjszakai krém témában...de lehet ezt most kipróbálom...
    MIndenesetre nemtom mi lesz velem nyáron,mert a Superdefense nekem túl sok nyárra, de kéne valami fényvédős napkrém...van egy Avonos 30-as krémem, de azt nem szeretem a bőrömön...Huh na ennyi:D:D:D

    u.i.:A Superdefense abban a nagy dobozban marha lassan fogy, szóval nagyon megéri az árát...kicsi kell belőle...

    VálaszTörlés
  22. Akkor megnézem azt a külföldi oldalt, valamit azért konyítok az angolhoz!

    VálaszTörlés
  23. Ha valakit érdekel, itt van magyarul is:
    http://www.femina.hu/clinique/clinique_teszt

    Nos nekem száraz-kevert bőröm van.
    1. lépés: Tisztítás Facial Soap Mild szappannal
    2. lépés: Exfoliálás Clarifying Lotion 2 oldattal
    3. lépés: Nedvességpótlás Dramatically Different Moisturizing Lotion oldattal.

    VálaszTörlés
  24. Na, akkor magyarul is megvan...király :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...