2010. március 23., kedd

Vegyes érzelmekkel

Ismét valami újat próbáltam ki: Dallas Cowboys Cheerleaders - Power Squad Body - Hard Body Bootcamp.

Mielőtt elkezdek egy új tornát, belenézegetek, hogy mire lehet számítani, gyanús volt, hogy ez két torna, de az amazon-on is csak egy összesen perc volt feltüntetve és nem is láttam semmi elosztást, így nekikezdtem. Már az eleje nem tetszett, semmi bevezetés, egyből magastérdemeléses ugrálás és fekvőtámaszban lábhúzás váltogatása, aztán jöttek a gyakorlatok, elég kezdő szinten, és ráadásul minden gyakorlat között volt kis szünet, amíg dumált, már az első rész nyújtásánál tartottunk, amikor gondoltam én ezt nem folytatom, inkább gyalogolok egyet vagy valami értelmesebb, de aztán belenéztem a második részbe is, mégse úgy töröljem le, hogy nem csináltam meg. Itt már keményebb gyakorlatok voltak, sok guggolással - itt már jó volt a szünet, volt is, amiből az egyszerűsített változatot csináltam, összességében a végére leizzadtam, de nem vagyok elragadtatva, egyelőre nem törlöm le, de erősen gyanús, hogy nem veszem elő többet. Az első részét biztosan nem, mert ha rövid tornát akarok, ennél erősebbet veszek elő, a második rész, hááát...van jobb is, de talán még egyszer kipróbálom.

És az ízelítő, nyilván a legjobb gyakorlatokkal:

1 megjegyzés:

  1. hmmmm szerintem amúgyis idegesítő, ahogy mondogatja hogy c'mon, c'mon - kicsit emlékeztet hőn szeretett Rékánk hűhájára.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...