2010. április 1., csütörtök

Semmi

A mai nap sem terv szerint alakult.
Éjszakázás után felkeltem, nézegettem, gondoltam a Tesco-s busszal kimegyek csokibeszerzésre a Müllerbe. Na, azt valahogy vagy lekéstem, vagy nem jött, igy egy darabig még sétálgattam, aztán kijutottam. Úgyis úgy szeretek ott nézegetni, gondoltam nem 20 perc alatt futok körbe, hanem 1 óra 20 percig elnézegetek, akkor ment vissza busz. Aztán mikor egy ember állt a sorban, beálltam, de jöttek a bonyodalmak, igy szépen lekéstem a buszt, gondoltam nem nézegetek egy táskával még a Tescoban vagy a Decathlonba, hanem hazaindultam. Na, ez jó séta volt, kb. 40 perc és amúgy is fáradt voltam, annyira örültem, hogy végre hazaértem, hogy mozdulni nem volt kedvem, igy erre a napra csak gyaloglás volt.
Mindenesetre jól megtréfált április 1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...