2010. április 2., péntek

Ma sem úgy alakult, ahogy terveztem, hiába irtam le előre, mi a terv. Persze mivel megint esett éjjel és reggel, már tudtam, hogy ma sem lesz futás.
Reggel besétáltam a városba, ott mászkálás és hazagyaloglás, ez összesen volt kb 3 óra talpon.
Aztán összedobtam az ebédet, közben format c:, csakhogy ez sem úgy alakult, ahogy terveztem, mert új netem van és kell hozzá hálózati kártya, ami igaz, hogy van, de nem volt hozzá illesztőprogramom, és net hiányában keresni sem tudtam...aztán pár óra leforgása alatt végül sikerült mindent helyrehozni....hogy ilyenkor milyen villám tud lenni a számitógép.
Ja, valamiért a rendes billentyüzetem nem megy, igy nincs pár ékezetes betüm.
Aztán 9 után nekiálltam egy Denise Austin videónak, de rájöttem, hogy most ehhez nincs kedvem, igy 20 perces Gilad lett. Elmaradt a guggolás-felülés-fekvőtámasz trió is, majd holnap pótolom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...