2010. április 30., péntek

Mai éjszakázásom miatt ismét délelőtt volt meg a kondis edzés. Tegnap gondolkodtam és arra jutottam, hogy ma és heti egyszer ezután is csak kardiót kéne csinálnom, ez ilyenkor pont jó, mert időben ez fér be igazán. Igaz, a mait kissé le kellett kurtítani, mert beugrottam dm-be is, de így is jobban tettem, mintha itthon ültem volna a gép előtt.















Ez annyit tett, hogy ellipszisen töltöttem az időmből 40 percet interval-módban, az erősebb zónában elég meredek volt, majdnem derékszögig kellett a lábamat emelni, jó is volt. Ez a 40 perc 400 kalória volt és négyezer párszáz lépés...pedig annyira meg akartam jegyezni.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Csak ma találtam rá a blogodra, és tényleg tisztelem az ilyen embereket, akik arra az elhatározásra jutnak, hogy tűzön-vizen keresztül változást visznek az életükbe. Azonban szeretnék pár tanácsot adni amit végül vagy megtartasz vagy nem. Először azt szeretném mondani, hogy még a régebbi blogodon olvastam, hogy miket eszel. Én most végeztem dietetikusként, és tudom, hogyha túlságosan fűszeres, valamint sós ételeket eszel, narancsbőrt okoz. A napi megfelelő sómennyiség kb 2 kenyérszeletnek felel meg.(meglepő, de igaz) Ezt alá is tudom támasztani, hiszen a sónak tulajdonképpen az a feladata, hogy vizet raktározzon, így vizet vesz el a szervezetedből(bőrödből), aminek következménye a bőrödön található narancsből. Ezt még én is így tanultam, nekem elhiheted. Szóval, ha kevesebb sót, egyéb sót tartalmazó fűszereket viszel be a szervezetedbe látványos különbség lesz. Csak próbáld ki 1 hónapig. Garantáltan működik, persze csak ha ehhez még rengeteg víz társul. Úgyhogy igenis van értelme annak, hogy sok vizet vigyünk testünkbe. Sokkal hatékonyabb a fogyókúra, gyorsabb az anyagcsere, gratisban még a narancsbőr problémán is javít.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! De azt hiszem én vagyok az, aki valóban kevés sót eszik, mindig megkapom, hogy sótlanul főzök, a krumplira nem teszek sót...szóval ezzel nincs gondom. És igen, szeretem a fűszeres kajákat, de az sem jellemző igazán a mindennapos étkezésre, van minden!
    Viszont örülök, hogy egy dietetikus is jár erre, mert talán azt is írnom kéne, mit is eszek pontosan, talán kiderülnének a hibák. Igaz, ezt már többször elkezdtem és pár nap után nem írtam. Tudom, hogy vannak hibák az étkezésemben, és nem is tudnék úgy enni, hogy mindig mindenre odafigyelni, talán nem is kell, mert én szeretek enni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...