2010. április 20., kedd

Trió helyett duó

A triómból kihagytam a fekvőtámaszt, igaz, hogy kicsit izmosodott a kezem, de nem fejlődtem, nem tudtam több fekvőtámaszt megcsinálni, akkor mi értelme, úgyis megyek kondiba és minden második alkalommal felsőtestre dolgozok, esetleg tervtől függetlenül csinálok pár fekvőtámaszt, de hogy 6 hétig a 2. hetet csináljam, valahogy nem látom értelmét.
Szóval maradt a guggolás és a felülés egy hét kihagyással.


Guggolásból egyelőre maradtam az első oszlopnál, majd ezután a hét után jön az újabb teszt és felülésből is a harmadiknál. A guggolásra nagyon nehezen veszem rá magam, a felüléssel pedig soha nem volt gondom, ha nem lenne zsírréteg a hasamon, biztos szép is lenne, és akkor még nagyobb kedvvel hasaznék, habár alhasnál vannak hiányosságaim, pl haspadon lábemelések nem mennek azért korlátlan számban és nem nyújtott lábbal, bár ez talán a derekam miatt is van. Van is egy gép, amit nem tudok használni a derekam miatt, talán írtam már, ha lenyomom a derekam, meg sem tudok moccanni, ha nem nyomom le, akkor meg fáj.

Próbáltam megkeresni ezt a gépet, de nem találtam, helyette rátaláltam egy másikra, amit nem merek használni, nehogy nekem még erősödjön a derekam, szerintetek?


Ez olyan, hogy ülsz, mint egy fotelben és oldalra forogsz és választhatsz hozzá súlyt is, én úgy gondolom, ha súllyal dolgozunk a derekunkra, az erősödhet vagy nem? Ezért nem is tudom, mivel lehet a derékra hatni, mert oldalra hajlásokkal, akár súllyal a kezemben megintcsak erősödik.

3 megjegyzés:

  1. Úgy hallottam, hogy ha az ember darázsderékra hajt, akkor nem hogy súllyal, de anélkül se nagyon kell túlzásba vinni a derékgyakorlatokat, mert erősödik.
    Micsoda spéci gépek vannak ott, tök jó :-)

    VálaszTörlés
  2. Aha, én is úgy gondolom, de mindenki olyan lelkesen csinálja! Akkor kinek való ez a gép és az erősítés?

    VálaszTörlés
  3. Hmm.. mondjuk a darázsderekú testépítőpalánta fiúknak :-D
    Na jó, viccen kívül biztos van haszna, kell lennie, de nem értek hozzá,.. hátha valaki majd felokosít minket :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...