2010. április 29., csütörtök

Ma elég erőtlen voltam, nem tudom, mi lehetett az oka, máskor is aludtam már keveset, habár reggel az a 4 óra nem volt pihentető, postást vártam, nem tudtam mikor jön és féltem, hogy esetleg nem fogom hallani.



Bemelegítésnek megvolt a 2000 méter evezés, aztán nekiláttam a fenékgyakorlatoknak. Úgy terveztem, hogy ehhez még a vádli jön, de mivel még nem vagyok gyakorlatban, így már 2 napja az megvolt, nem is baj, így is alig bírtak el a lábaim, úgy remegtek.
Végigmentem a gépeken, aztán jöttek a nagy "kedvenc" gyakorlatok, kitörés előre, előre keresztbe, hátra, hátra keresztbe, 5-5 mindkét lábra, 3 sorozatban, tehát 40 db, de tűnt az 200-nak is és egy-egy sorozatot guggolással választottam még el.
Lezáró kardió ismét interval tekerés volt - nagyon remélem, hogy tényleg hatékonyabb, mintha más kardiót csinálnék, mert míg egyébként elbambulhatnék, repülne az idő, így figyelni kell, így folyamatosan látom, mennyi van még hátra. Persze a gyaloglás-futás is interval, de most ezt próbálom ki. Lezárásnak még 100 felülés, hogy az se maradjon ki.

Vissza is nézek, annak idején mennyi idő után indult meg igazán a súlyvesztés, mert a farmerem, ami jó volt nagyon kikopott, nem vehetem fel többet, a többi meg kicsit, így ma gyorsan vettem egyet - ilyen sem gyakran van, nem tetszik a színe és a fazonáért sem vagyok oda, kicsivel lehetne szűkebb az alsó lábszáron, de megteszi, már úgyis szoknyás-halásznadrágos időszak jön és úgyis hamar belefogyok a többi ruhámba...muszáj lesz!

Még mindig várok Picasa-s segítséget. Első alkalommal tudtam árnyalatokat választani a kollázson, most meg semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...