2010. április 23., péntek

Villámedzés

Nem is értem, valahogy a konditeremben úgy el tud repülni az idő...ja igen, tegnap is erről írtam..asszem. 10 perces bemelegítő kardió, csinálok pár erősítő gyakorlatot és a végén már össze kell kapnom magam, hogy végezzek időre, repül az idő.


10 perc bemelegítő ellipszistréner után alsótest edzés: comhajlító-közelítő-távolító, popsigép és egy combgyakorlat, amit Réka új újságából néztem ki a kondis edzések közül. És a végén jött a héten a harmadik interval edzés. Ja, bocs, nem ezzel lett vége, hanem még csináltam 3 sorozat hasazást is.
A lényeg az, hogy a mai edzés egyébként is rövidebb lett, kicsit több, mint egy órát voltunk, de olyan volt, mintha kettőt pislantottam volna, nem is értem az itthoni tornáknál miért telik olyan lassan az idő.

5 megjegyzés:

  1. szerintem mi totál ellentétei vagyunk egymásnak - én meg a teremben érzem úgy, hogy 3 óra alatt telik el húsz perc ;) Mert pont miattad akartam erőszakoskodni magammal, hogy menjek terembe (tudod, amikor eldöntöttem, hogy olyan feneket akarok, mint neked van), de képtelen voltam rávenni magamat :S Pedig biztos hatásos lenne. De nem nekem való. Szenvedni meg nincs értelme :S

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Olyan feneket akartál, mint nekem???? :-D Erre nem is emlékszem!
    Csináld a Brazil Butt Lift-et!

    VálaszTörlés
  4. pedig írtam is egyszer és meg is lepődtél rajta :D :D :D
    Néztem is a Butt Lift-et, de most még elégg irritál a fickó akcentusa (pedig általában gerjedek az akcentusos fickókra). Még le sem töltöttem, de majd eljön az ideje annak is szerintem. Főleg ha vége a melómnak és utána meg munkanélküli leszek és lesz sok-sok szabadidőm :)

    VálaszTörlés
  5. Nahát, milyen szita agyam van, abszolút nem rémlik! Nem is értem, mi az irigylésre méltó benne! Jó, igaz, hogy talán a hátsóm az a testrész, amivel legkevésbé vagyok elégedetlen, azaz elfogadtam, kicsit izmosítani kell és kész!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...