2010. április 9., péntek

Konditerem

Megvolt az újboli első, na jó, második konditermes edzés és rá kellett jönnöm, hogy ez jó! Van egy-két újdonságban számító gép, pl ez, na, először azt sem tudtam, hogy álljak neki.

Rá kell hasalni merőlegesen és egy lábbal kitolni hátra, biztosan jó hátsó combra és fenékre.

Ez pedig egy összetett kedvenc gép, amiből sajna csak kettő van, de ma szabad volt.


Tulajdonképpen taposó és sífutó egyben, attól függ, hogy lépkedsz, nagyon jó, lehet is rajta izzadni!


Szóval ilyen jó kis gépek vannak. Egyelőre felfedező időszakomban vagyok, aztán majd összeáll a terv, mikor mit csinálok. Eleinte sok-sok kardió kell, aztán kialakul. Ma pont azon agyaltam, annak idején hogy tudtam 1 órán keresztül felsőtestet edzeni, kettébontva, majd visszanézek, miket csináltam, remélem leírtam.
Volt egy jó futás edzéstervem is futópadra, amit sehol nem találok, pedig annyira jó volt.

7 megjegyzés:

  1. Hű de jó Neked! Tényleg nagyon jó gépek vannak. Régebben én is jártam konditerembe, de anyagilag nem biztos, hogy bírnám most.

    VálaszTörlés
  2. Itt 5000 a bérlet, ha egy évre vállalod, és ha már elhatároztam, akkor megyek is!

    VálaszTörlés
  3. Egész jó! Hány alkalmas? Vagy akkor mész amikor akarsz?

    VálaszTörlés
  4. Hmm, na nekem az 5 ezer pont elég :D Ahova anno jártam egy hónapot, ott 4 ezer volt,de azt se én fizettem...nekem annyi majdnem a heti oda-vissza busz és még talán egy kenyér, tej a hétre...:(

    De tudom hogy te anno nagyon motivált voltál mikor konditerembe jártál szóval hajrá!

    VálaszTörlés
  5. Aha, korlátlan, de ehhez alá kellett írni egy évet, de hát ha tervezem a mozgást, akkor úgyis megyek.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem úgy jó az ár, és biztos vagyok benne, hogy Te ügyesen kihasználsz minden alkalmat, hogy kondizhass.

    VálaszTörlés
  7. ööö, szerintem NAGYON jó az az ár, ötezerért ingyen van!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...