2010. április 7., szerda

Mai terveimnek megint lőttek...részben.

Szóval nekikezdtem a harmadik hétnek. Guggolásból a harmadikból az első oszlopba kerültem és rájöttem, ez az, ami nekem való, ebben remélhetőleg tudok fejlődni, nem szenvedek már az első körben, de nem is rázom ki a kisujjamból. Na, azért vagyok ilyen félős, mert már előre belenéztem az ötödik hétbe és asszem gyűjtenem kell az erőmet és bátorságomat. Szóval így újra van bennem lelkesedés és ez a lényeg, nem versenyfutásra megyek!
Hasazásból maradtam a harmadik oszlopban, jó is az, pont annyi, amennyi nekem kell, már érzem az utolsó előtt kb 5-tel a hasizmom, és ha nem fáradnék el, az 5. sorozatban rátehetek amennyit akarok.
Fekvőtámaszból - miután 2 hét után a nőiből sem tudok 10-et megcsinálni rendesen, maradtam a 2. hétnél, aztán meglátjuk mi lesz a hét végén.

És itt jön a tervmódosítás. Úgy döntöttem ma elmegyek konditerembe. Ez egyelőre egy ingyenes próbanap, aztán utána döntök, hogy akarom-e, bevállalom-e egy évre, mert akkor éri meg, vagy sem. Hosszú táv, de miért ne mennék? De úgy szeretném, hogy azért heti egyszer maradok egy itthoni tornánál, hadd próbálgassak ki újabb és újabb videókat vagy csinálgatok egy-két régit. Hogy milyen szisztémában fogom, azt még nem tudom, talán amikor dolgozok, azokon a napokon elmegyek, vagyis amikor nappalos vagyok. Amikor éjszakás, azokon a napokon tutira nem megyek, mivel késő délután/este mennénk.

Megvolt a konditermi edzés is! Egész jó volt, bár csomó új gép, arra ment az energiám, hogy melyik hogy működik. Van külön női részleg, ahol most éppen sokan voltak, de ugyanazok a gépek vannak a nagy részlegen is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...