2010. április 21., szerda

Már kezdtem rákészülni, hogy ma nem lesz semmi, itthoni torna nem volt tervben, a konditerem már majdnem meghiúsult, de végül odaértünk, csak kicsit később.

Most ellipszistréner volt a bemelegítés, olyan fajta, aminek nem mozog a felső része, aztán jöttek az alsótestgyakorlatok - combközelítő-távolító, feszítő-hajlító, és kettő gép fenékre.
Az egyik gyakorlatnál pont jött a "főnök" és kijavított...húha, mennyivel másabb volt!
Aztán a végső kardiónak ismét intervall-os tekerés volt, most jobban izzadtam, aztán a végén egy kis Ab Coaster és nyújtás.

2 megjegyzés:

  1. Hű, de szeretnék egy ellipszistrénert, de a panellakásban nem lehet, mert nagy helyet foglal.

    VálaszTörlés
  2. Én régen nem szerettem, nem is olvastam jókat, a régi konditeremben, ami volt, elég instabil volt, de ezek nagyon jók, és több fajta van, messziről ugyanaz, de kicsit mégis más. Egyiknek a felsőrésze fix, a másikon nem tudsz meredekséget állítani, valamin van minden és egy apróságtól máris másként mozog. Soha nem tudtam mi a különbség az ellipszisztréner és a sífutó között, már tudom, és a sífutó is nagyon jó, de abból csak kettő van!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...