2010. április 17., szombat

Hétvége

A hétvége nem úgy alakul, ahogy terveztem, mára nem volt mozgás tervezve, mert tegnap éjszakás voltam és ébredés után mentünk szülinapozni....azaz ez lett volna, de mivel fél 10-kor elkezdtek fúrni, mert alattunk ablakcsere volt, így nem ébredés után indultunk. Megvolt a tortaevés, cserébe a vacsit kihagytam, na nem mintha éhes lennék, inkább már álmos, bár délután kicsit aludtam.
Mai mozgásnak nagy jóindulattal be lehet tudni a tollasozást, kb fél órát, két kör házi akadálypályát, hihetetlen, mennyire el tud fáradni az ember pár ugrálástól, bukfenctől...
Holnapra pihenés és esetleg délután egy konditerem volt betervezve, na ebből nem lett semmi, mivel nem csak én mentem végig akadálypályán, hanem többek között Apu is és rosszul lépett és letört egy darab a bokájából -> be lett gipszelve a lába -> holnap nem tud sofőrködni, tehát se pihi, se konditerem, mikor este hazaérünk, nem hiszem, hogy már elmegyünk, talán összedobok magamnak valamit.

5 megjegyzés:

  1. Jaj, mihamarabbi gyógyulást apukádnak!

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Nem jött jól, mert így dolgozni sem tud - fuvarozó, tehát vezet is és pakol is, ráadásul vállalkozóként.

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik az apukák nem tudnak vigyázni magukra, az enyém meg biciklivel esett el, a hátát ütötte meg, ő megúszta gipsz nélkül. Szegény, 6 hét gipsz apukádnak?

    VálaszTörlés
  4. Hát....6 hét szokott lenni, nem? Pénteken kell először visszamenni.
    A tiednek jobbulást!
    Egyszer én is elestem, a farkcsontom repedt meg, na, azzal sem lehetett semmit csinálni, csak nagyon fájt, ahogy ültem.

    VálaszTörlés
  5. Köszi, Tiednek is!
    Én meg görkorival törtem 1,5 éve a csuklóm, az 5 hétig volt gipszbe. Azóta nem görkoriztam, csak jégkoriztam.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...