2010. június 23., szerda

Mai terv kipipálva = popsi. :-) Legalább egy testrész, ahol látom a változást, na jó, a kezem is izmosabb.

Szóval a szokásos ellipszises bemelegítés 10 percig interval programon, aztán álló farizomgép és vádli felváltva, majd a fekvő gép és utána a jó kis térdelőtámaszos móka. Na, az előző dilemmámhoz visszatérve, próbáltam úgy csinálni, hogy a 3 db 3x10-es sorozatot egy lábra, aztán váltva, de...az első két sorozat okés, de a harmadik sorozatnál csak az első szett ment. Egy szett úgy nézne ki, hogy 10 teljes emelés, 10 kicsi, 10 pedig keresztbe. Tehát okés, hogy végkimerültségig fárasztottam egyik oldalam, de nem tudtam annyi megcsinálni, mint amikor felváltva csináltam...akkor most melyik a jobb?

Reggeli: 2 szelet kenyér, 1 szelet házi sonka, 1 szál újhagyma
Ebéd: Rántott sajt, majonézes burgonyával
Uzsi: házi meggyes rétes (boltból - nem én álltam neki sütni, mert abból vagy sok darab lett volna vagy egy se!)
Vacsi: saláta paradicsomból, mozzarella sajtból és retekcsírából, mivel ez olyan szép nemzeti színű, ezért le is fotóztam. :-)
Aki szereti az igazi retket, ami csípős, annak ajánlom a retekcsírát, nagyon ott van, jó csípős!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...