2010. június 22., kedd

Ma később jutottam el kondiba, mint a szokásos időpont, ennek oka, hogy féléves nagyleltárunk volt..nem is lett túl jó az eredménye, még azért reménykedek...
Hazaértem 3 körül és negyed 4-kor indultam is, egy gyors evésféle fért bele.

Felsőtestes naphoz méltóan a bemelegítés 2000 m evezés volt majdnem 13 perc alatt.
Aztán alsó háti szakasz és hasizom edzése géppel felváltva, ezután mellgép, evezés. A végső kardió 20 perc ellipszis volt szokás szerint interval programon.

Reggeli: 4 pici szelet pirítós, 2 tükörtojás, 2 szelet paprika
Ebéd: kistányér rizseshús - erre jutott idő, azaz nem akartam teli gyomorral edzeni.
Késői ebéd: egy pohár tejes-gyümölcsös zabpehely
Vacsi: sült krumpli - tudom, ez elcsúfítja a napot, de úgy megkívántam, még boltba is hajlandó voltam elmenni. Különben is mit ér a bomba alak, ha nem ehetek, amit megkívánok. Inkább választom a lassabb fogyást, de ehetek mindent, és különben sem eszek minden nap ilyeneket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...