2010. június 15., kedd

Éjszakai fürdőzés

Jött egy ötlet délután, hogy este le kéne ugrani a Balcsira, aztán az időjárás miatt sztornózva lett, így csak valami kajálást terveztünk...aztán mégis vissza kellett jönnöm a fürdőruhámért.

Tihanyig mentünk...nem találtuk így hirtelen azt a helyet, ahol pár éve voltunk este, igaz akkor csak láblógatásra. Legeslegeslőre kicsit hidegnek tűnt, de felvettem a fürdőruhám és irány a víz! Nagyon jó volt, elvileg 25 fokos, a levegő 17 körül...annyira jó volt! Erre vártam egész télen, végre NYÁR! Mikor kijöttem sem fáztam annyira, mint gondoltam, azért magamra kaptam egy fürdőlepedőt! Legközelebb azért reggel kell menni!

6 megjegyzés:

  1. dejó, dejó, dejó :)
    irigy-irigy :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom a vizet...vajon én miért nem vízpart mellé születtem. Na jó, mondhatjátok, hogy itt a Duna, de ott nem lehet úgy fürdeni, hiába "kis-Duna", pár méternél nem lehet beljebb menni, mellesleg nem is túl meleg.

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyonisteni :-))
    Azért a Balcsi az igazi, főleg, ha az ember nem találkozik a turistarengeteggel, ami gondolom éjszaka nem annyira történik meg :-)

    VálaszTörlés
  4. Hát nem voltak sokan...egy társaság akkor ment el, amikor mi odaértünk, mikor eljöttünk, akkor jöttek ketten, de el is mentek...igaz, nem sokat voltunk, kb 20 percet...de annyira jó volt!!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...