2010. június 3., csütörtök

Ma busszal mentem a belvárosig és mivel még várni kellett volna a edzőtermi buszra, így elindultunk gyalog, ezzel úgy gondoltuk meg is volt a bemelegedés és pár karkörzés után neki is álltunk bicepsz-tricepsz gépnek - a bicepsz gép nekem valahogy nem tetszik, lehet legközelebb már ki is hagyom, valahogy nem esik kézre.


Aztán jöttek a kézisúlyzós gyakorlatok (váltott kézzel bicepsz, fej felett tricepsz, ülve bicepsz, hanyattfekve tricepsz), aztán csigás gépen is felfedeztem a bicepsz-tricepsz erősítést és mivel volt még időm, csináltam súlyzós gyakorlatokat vállra (előre emelés felváltva, majd oldalra emelés), ezután jött a szokásos interval tekerés, de elég unalmas volt, lassan telt az idő.

3 megjegyzés:

  1. mennyi időt töltesz kábé a teremben? És már megint nagyon-nagyon gyorsan látszik a változás, mint a "múltkor", amikor rendszeresen terembe jártál? Vagy nem méredszkedsz?
    (vagy stresszkezelsz csokival és egyéb dolgokkal és inkább ne is tegyek fel ilyen gonosz kérdéseket?)

    VálaszTörlés
  2. Tehetsz fel nyugodtan gonosz és nem gonosz kérdéseket!
    Na, szóval valahogy most nem látom annyira, 2 hónap alatt nem ment le egy kg sem - igaz az izom nehezebb, mint a zsír, amiből biztosan gyarapodtam. De ahogy visszanéztem, anno is az elején csak nagyon keveset fogytam, aztán beindult.
    Most 1 hét alatt lement 2 kg, első nap nem bírtam enni, másnap se nagyon. Nincsenek az esti popcorn-ok...
    Nem vagyok nagy csokis, most meg nem is kívánom. Mindig mást, egyszer sósat-egyszer édeset, mikor mit kíván a szervezetem. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ja...és mennyit vagyok ott? Szóval így, hogy busszal járok, úgy működik, hogy 40 körül ott vagyok, átöltözök...és utána egész órakor megy a busz, tehát egy órát vagyok...mikor kocsival mentünk, akkor 1 és negyed - 1,5 órát voltunk. Annak idején pedig 1,5-öt voltam.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...