2010. június 27., vasárnap

Ja...és itt közben kimaradt két nap.
Szombat
Nyilván aludtam! Mikor felkeltem, ettem rántott sajtot, krokettel, aztán éjszakára vittem krumplifőzit, joghurtot és megettem a bioköles második felét.

Vasárnap
Szombati éjszakázás után dél körül keltem, gyorsan összedobtam egy pizzát - kipróbáltam rendes pizzához a kerek pizzasütő formát...isteni lett - de csak a felét ettem meg, ketchup alap, pár szelet szalámi, erős pista, mozzarella, trappista, paradicsom. A másik fele majd holnap jól jön.
Aztán pár darab hatlapos süti, vacsira pedig tányéros gyros.

Ugye mindebből kitűnik, hogy nem volt mozgás, csak annyi, hogy mindkét nap gyalog mentem dolgozni, ami 30 perces gyaloglást jelentett, hazafele reggel már nem gyalog jöttem.

2 megjegyzés:

  1. Képzeld, képzeld, a hétvégén a te városod mellett száguldoztunk :) Említettem is a fiúnak, hogy te ott laksz :) Mert én ilyen gyerekes vagyok ;)
    Te is úgy a semmi közepén dolgozol igazából? :(

    VálaszTörlés
  2. Komolyan??? Találkozhattunk volna...legközelebb szólj, aztán másnem pár percre! :-)
    De örülök, hogy eszedbe jutottam és meg is említettél! :-)
    Hogyhogy a semmi közepén dolgozok???

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...