2010. június 15., kedd

Ma délelőtt, azaz 10-14-ig céges tanfolyam volt. Az első rész érdekes és hasznos is volt, vagy jó volt az előadó. Egy mentős jött, eseteket mesélt, bemutatott...lehetett tanulni, a második rész nem nyújtott újat...na, szóval a lényeg az, hogy így onnan mentem kondiba és mivel 2 körül értem, a 45 perc kevés lett volna, így 16-ig maradtam. Volt is mindenre kényelmesen időm. Lehet bevezetem azt, hogy egy busszal tovább maradok, igaz az a járat nem jön ennyire közel hozzánk, de a másik útvonal is kb 10-15 perc.


Bemelegítésnek evezés, aztán végigmentem sok-sok mell-hátgépen, aztán még kézisúllyal 45 fokos padon kinyomások, tárogatás, hátrahúzás. És mivel bőven jól voltam idővel, így még csináltam derékgyakorlatokat. Most a futópadon választottam az interval programot és 30 percig bírtam, na jó, bírtam volna még, de ment a busz. Kb. 2 percenként váltott, az egyik lassabb tempójú hegymenet volt, a másik futás - na jó, kocogás 7-es sebességen.

Talán nem minden alkalommal maradok még több időt, de egyszer-egyszer simán belefér!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...