2010. június 24., csütörtök

Ma a nagy semmi volt! Vagy annál is rosszabb!
Szóval a délelőttöm elment azzal, hogy ismét szerveztek nekem céges programot, most tűzoltási gyakorlaton voltunk, ami tulajdonképpen hasznos volt, mert soha nem próbáltam még a poroltót, most már igen, és azért a munkámnál nem árt, ha tudom, hogy is működik. Itt előtte reggel befigyelt egy 30 perces gyaloglás a találka helyszínére.

Aztán akkor még úgy terveztem, hogy hazajövök, aztán kondi, de közbe jött más program, inkább elsétáltam Árkádba szülinapi ajándékért, aztán itt befigyelt egy Whopper menü. Majd ezután szépen hazasétáltam.
Reggeli: 2 szelet kenyér, 1 szelet házi sonka, retekcsíra
Tízórai: füstölt sajtos croissant
Ebéd: fitness croissant (valami tk, vagy sötét lisztes croissant szilvalekvárral) és egy nagy gyümölcsös muffin
Uzsonna: Whopper menü
Vacsi: még egy fitness croissant (bevásároltam előző nap kettőt, hátha nem kapunk enni :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...