2010. június 8., kedd

3 nap kihagyás után újra itt. Bemelegítésként lájtosan eveztem 2000 métert, aztán jöttek a mell-hátizom gyakorlatok.

A végső HIIT tekerésen változtattam. Szétmegy a hátsóm, mire letekerek 20 percet, így úgy gondoltam, most ellipszisen fogom csinálni az interval programot.

Emellett ma 3x megtettem a lakás-belváros útvonalat, ami 3*30 perc gyaloglást jelent.
Ha így nézzük az előző napokban sem tétlenkedtem...azaz volt olyan nap, amikor nem tétlenkedtem, ami hétfőn volt. Gyalog mentem reggel dolgozni (~30 perc), majd haza is gyalog, utána pedig séta a Plaza-ba, na jó, az csak kb 5 perc.

3 megjegyzés:

  1. szerintem a nyári hőségben simán számít a gyaloglás - én legalábbis leizzadok :)

    VálaszTörlés
  2. Abszolút! Én még buszmegállóbanácsorgás közben is leizzadok... Kegyetlen meleg van errefelé.

    VálaszTörlés
  3. Ebben a hőségben még akkor is izzadsz, ha egyhelyben vagy! De nem baj...én nagyon-nagyon örülök neki, hogy végre ilyen idő van! Csak kár, hogy úszik a Duna-part, nem tudok kimenni, meg még biztos egy darabig nem lehet fürdeni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...