2010. július 1., csütörtök

Ma kicsit több időm volt, mivel a városból mentem, így nem úgy mentek a buszok és kb 2 órát voltam ott.
Nagy lendülettel kezdtem és gondoltam evezek 5000 m-t, amiből végül 3000 méter lett, mert meguntam.
Aztán jöttek a gépek mellre és hátra és most belefértek gyakorlatok derékra is géppel is egyszerű derékcsavarások is.
És a befejező kardiónak is nagy lelkesedéssel álltam neki, hogy majd ellipszisezek 1 órát, aztán rájöttem, hogy egyedül baromi unalmas és a tévében is póker ment, így leredukáltam fél órára, majd gyors bevásárlás - mert ugye ezt is bekalkuláltam, ennyivel kevesebb idő jutott.

Kaja? szintén nem egy mintanap, sőt...
Reggeli: 2 szelet kacsazsíros kenyér
Ebéd: 2 túrós táska (Aldi-s)
Vacsi: fűszeres csirkeszárny, kb 4 db fél szárny és tejfölös-mustáros kukorica
Nasi: egy gombóc isteni finom erdei gyümölcs fagyi, ha már itt volt az utcában, gondoltam megkóstolom az év fagylaltját és nem csoda, hogy nyert, tele volt gyümölcsdarabbal.
Aztán volt még 5-10 dkg mogyoró ( a zacsi 20 dekás, de több maradt a felénél) és Manner méretű citromos nápolyi, Aldis és nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...