2010. július 22., csütörtök

Ma is milyen jól esett volna egy kis strandolás...de mára esélye sincs.
Felkeltem, nézegettem....nagy nehezen elindultam konditerembe...nem fáztam. Most úgy döntöttem, hogy ott inkább a kardióra gyúrok rá kis erősítéssel, aztán amikor már nem kell fogynom...(ha-ha, nem most lesz), akkor jöhet az erősítés keményebben. Szóval felsőtestre nagyrészt megmarad Réka 20 percese.


A mai program: 10 perc bemelegítő ellipszis, aztán rádolgozás popsira, vádlira, egy kis törzsfordítás derékra bottal, 20 perc intervall ellipszis a végén és a hasazás.
Na jó, ez a nap nem nagyon változott, nem szólt annyira a kardióról és a következő napok sem annyira fognak...jövő héten talán egyszer tudok majd elmenni, úgyhogy addig marad az itthoni erősítés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...