2010. július 16., péntek

Strandolás ezerrel

Mai nap a strandolásra volt szánva, semmi mozgás, semmi odafigyelés, csak fürdés, úszás, perzselődés a napon...nem kellett messzi menni...itt voltunk a városi strandon, aminek egy hátránya van, ami nem kicsi, hogy csak egyben lehet a termállal belépőt fizetni, ami így már nem olcsó, de akkor már megkukkantottuk azt a részt is, kicsit wellnesseztünk, tényleg kicsit, mert 36 fokban nem a 36 fokos vízre vágyom. Inkább csak a masszázs részt használtuk ki és a sodrófolyosót - vagy mi a neve.

De a lényeg a kinti részlegen volt.
Van itt kisebb-nagyobb medence. A kisebb elég meleg volt a sportmedence után, így mivel oda is cuccoltunk le és mélyebb is volt (180-200 cm), csak oda mentünk.

Ment egész nap a fürdőzgetés, napozás és a végén 8 hosszal zártam - hogy legyen egy kis mozgás szaga is a napnak. Érdekes mert nap elején, igaz, hogy "versenyt" úsztunk elfáradtam 1 hossztól, itt meg még bírtam volna, csak unalmas volt egyedül uszkálni fel-alá.
"Fantasztikus" ebédben volt részem, gondoltam eszek hambit, aminél is a hús kb. fele akkora volt, mint a zsemle...miért nem tudnak ilyen helyeken normális hambit összedobni. Bár a termál részen biztos normális van, mert egy sajtburger 1300 Ft, az alap meg 900 Ft...
Kb 6-ig húztuk, aztán sétálás a városban, török-magyar napok vannak, egyelőre csak felvonulást láttam és ideiglenes várkapu van felállítva a városban két ponton és kirakodások és sok-sok ember, gondolom mindenki inkább kimenekül a lakásból. Én is napok óta nem nagyon alszok, kb 28 fok lehet a szobában - nyugati fekvésű panel. Éjszakára próbálok besötétíteni, becsukódni, de ha át vannak melegedve a falak és éjjel sincs hűvös, úgy teljesen mindegy, igazán a ventilátor sem segít.

Reggeli: 2 szelet kenyér, 2 tojással
Ebéd: Hambi, fél szalámis zsemle
Vacsi: epres turmix
Nasi: zöldalmás vattacukor - hmm...sok zöldalma íze volt, 2 müzliszelet hazafele menet

6 megjegyzés:

  1. engem kikészít ez a dögmeleg éjszaka. És szembesülnöm kellett azzal, hogy eléggé el vagyok kényelmesedve. Nálunk itthon azért egészen emberi időt lehet csinálni legalább éjjelre... De a fiúnál, háááááááááát... hajnal négykor úgy voltam vele, hogy inkább azonnal felkelek és hazamegyek (1 óra az út), majd visszamegyek, mert nem tudok már aludni. Simán volt 30 fok felett is éjjel. Brutális!
    Egyre jobban tisztelem a panelban alvásra képes embereket :)

    VálaszTörlés
  2. Nemcsak a panelban van hőség, szerintem ilyen nagy melegben szinte mindenhol.

    VálaszTörlés
  3. Török-magyar napok??? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:'(((
    MIért raktad be a Protein Delite-os képet? Tán vettél?
    Itt is meleg van nagyon napközben főleg...otthon a fasza házban meg tudom hogy bent szabályosan hideg van ilyenkor nyáron. Annyira jól benntartja a hideget...

    VálaszTörlés
  4. Judit!
    Gondoltam, hogy ez felkelti az érdeklődésedet! :-)

    Azért raktam be a képet, mert ez volt a vacsim. Nem vettem, ez még régről van és van egy csokis is.

    VálaszTörlés
  5. Hehe, hát hogy a fenébe ne keltené fel...mellesleg a strand is felkelti :P

    Nekem is kéne venni,de hát most semmi pénzem nincs...akkora sz*r :( Tegnap beadtam pár melóra szeptembertől, remélhetőleg valami összejön, addig meg valahogy csak kihúzom.

    VálaszTörlés
  6. A strand nekem is felkelti! Holnap is megyek! :-D
    De tartasz órákat is, nem? Azzal egész jól lehetne keresni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...