2010. július 9., péntek

Ma ismét kardió nap volt, úgy néz ki ezzel vége is a héten a kondinak. Jó volt így is, talán heti egy csak kardiót nem árt beiktatni.


2000 méter evezés, 20 perc fekvőkerékpár, 15 perc ellipszis, és hasazás. Az utóbbi két alkalommal nem haspadon csinálom a hasazást, hanem a talajon és jobb!

Evés: éjszakás voltam, így mikor felkeltem 11 körül ettem kacsazsíros pirítóst...és igazából a nap hátralevő részében is ezt ettem, és mikor este nagyon fájt a fejem, akkor gondolkodtam el, hogy mi lehet a baj azon kívül, hogy jön a nagy meleg és rájöttem, hogy nem volt túl változatos az evésem, úgyhogy ettem még kettő sajtos grillkolbászt. Na, jó, ez így nem volt túl őszinte, mert ettem egy kis popcornt és fél üveg vörösbort, ami csak a 0,5 l palack fele volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...