2010. július 14., szerda

Mai napon nem vittem túlzásba...mikor is tudtam volna...na jó, mindenkinek arra van ideje, amire szeretné.
Reggel gyalog mentem dolgozni, ami 2in1 volt, egyrészt kis mozgás, másrészt ébresztő. Ha egyből elaludtam volna este, akkor aludtam volna majdnem 4,5 órát, de biztos forgolódtam egy darabig. Aztán gondoltam, ha már ilyen kevés időm van alvásra, hallgatok egy kis Brain Sync - Deep Sleep-et, hááát...nem tudom, hogy ennek köszönhető-e a reggeli ébredésem vagy sem, de így még soha nem keltem, abszolút nem voltam képben, hogy keltem, hogy nyomtam ki az ébresztőt...még jó, hogy a "szundi"-t nyomtam meg, habár úgyis felkeltem, csak meglepődve láttam, hogy már kinyomtam, semmire nem emlékeztem a felébredésemből, ha ezt valaki mondja, el sem hiszem, hogy ilyen van. Volt, hogy nem voltam annyira képben, de az ébresztőre azért emlékeztem, még ha az első gondolatom az is volt, hogy hol is vagyok, kelnem kell-e....most nem. A reggeli séta után fel is ébredtem, nem is voltam álmos egész nap...most már igen.
Aztán hazaértem és nagyon-nagyon fájt a lábam és elnézegettem a neten, így nagy sportolás nem lett, de gondoltam BK-ig van még bőven idő, lenyomok egy Réka - 20 perc hasat...csak aztán a felénél elment a kedvem, majd legközelebb tovább csinálom, talán holnap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...