2010. július 13., kedd

Tegnapi napon győzött a lustaság és a meleg, előtte éjszakás voltam, ma már nem hagyhattam magam, pedig belém akart bújni a kisördög, de elhessegettem.
Mivel a kondiban van egy nagy hűtőberendezés, így annyira nem is vészes az időjárás...ha a közelében vagy...:-), kicsit messzebb sem annyira rossz, mint gondoltam, azaz nincs ott sem rosszabb idő, mint itthon, hogy is lehetne egy nyugati fekvésű panelnál, ami télen, amikor süt a nap, nagyon jó, de ilyenkor sötét szobában ücsörgök egész nap.
Előző napokhoz annyit, hogy szombaton azért volt egy félórás gyaloglás a munkahelyre, vasárnap semmi, hétfőn pedig besétálás a városba és utána haza, azaz 2*30 perc kb 35 fokban.

Szóval mára sok nem jutott, csak kardióztam ismét, de most kevesebbet, pedig nem így indultam el, de valahogy így jött ki az idő. Először 10 perc ellipszis és mivel már nincs annyira vészesen begyulladva a körmöm - bár ma voltam pedikűrösnél és ő azt mondta, hogy elég csúnya, szóval már fel tudok venni cipőt, így volt még egy 20 perc interval futás-gyaloglás. Ja és igen, ismét besétáltam a városba, a hőmérő 37-et mutatott. Engem igazából nem zavar, jó ez a meleg, végre-végre, csak tudnék éjjel aludni és jó lenne vízparton. Habár kimehetnék a Duna-partra, majd ki is fogok, de a héten nem volt rá időm, pénteken úgy néz ki egész napos strandolás lesz!
Ja....visszatérve...volt még utána egy kis hasazás. Azt vettem észre, hogy sokkal hatásosabb így a földön, mint haspadon, pedig nagyon nem csinálom máshogy, így mégis jobban érzem, ennyit számít, hogy talajon van a lábam és nem derékszögben...vagy?
És, hogy szép legyen a nap, beiktattam itthon egy kis "húúúúúúúhaaaaaaaa"-t. Nem tudom, eddig hogy csináltam, de most kicsit idegennek tűnt, mintha nem is így lettek volna a gyakorlatok, már kezdtem arra gondolni, hogy valaki kicserélte közben a dvd-t, de nem. :-) Ja, igen a felsőtest program volt újra.

4 megjegyzés:

  1. A Hűha macához nem lehet hozzászokni... vagy lesz olyan majd mikor simán lenyomom én is a felsőtest progit anélkül, hogy valamelyik résznél csillagokat látok a fájdalomtól és az erőtlenségtől? Az is lehet, hogy egyenlőre szokjuk a gyakorlatokat, egyre jobban figyelünk oda, és egyre inkább szabályosan végezzük el a feladatot... vagy nem tudom...

    VálaszTörlés
  2. Tegnap én is hűháztam, mert annyira divatba hoztátok :) Leküzdöttem még a hűha utálatot is, mert a torna tényleg jó. Felsőtest, meg has részét csináltam, mert utána biciklizni voltunk és gondoltam nem kéne előtte a combjaimat is legyilkolni. 2 kg-os súlyzóval csináltam, hát tényleg nehéz, és mára lett egy kis izomláz. Ti mekkora súlyzóval nyomjátok?

    VálaszTörlés
  3. én két félkilóssal... egyenlőre :D megpróbáltam minap 1,5kg-al de majdbesz@rtam :$ Szóval én még egy ideig félkilóssal nyomom, aztán 1kg-ra váltok... így is érzem a hatását...

    VálaszTörlés
  4. Én nem is tudom hány kilós...Tescoban vettem, ilyen kis kicsit, fél vagy egykilós. Bőven elég!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...