2010. július 21., szerda

Ma ismét strandolás lesz, ma nem a városi strandra megyünk, hanem ide.


Na, megvolt a strandolás, jó volt és alakul a színem is! :-) Ha már idén elmarad az egy hetes nyaralás, akkor legalább apránként hadd kapja meg a bőröm a dózist, legalább kíméletes is vagyok.
Én, aki soha nem ment víz alá, a múltkor strandon addig jutottam, hogy csak lementem, mennyi víz van még a fejem felett, ma próbálkoztam a víz alatti úszással, több-kevesebb sikerrel...na jó, inkább kevesebb sikerrel, mert egyszerűen nem tudok lent maradni a víz alatt, az első húzásig még igen, de utána feljövök, a másik probléma pedig az, hogy valahogy bejut a víz, csak nem tudom, hogyan, mert a szám csukva, az orrom meg úgyis folyamatosan el van dugulva és mikor feljövök nagyon kapar a torkom, bár a nap végére már nem is nagyon éreztem.Azért van még mit fejleszteni, lejjebb menni, hosszabban - egyelőre kb 10 m-nél vagyok.
7 körül hazaértem, akkor egy darabig nézegettem ki a fejemből, aztán gondoltam gyorsan legyúrom Réka 20 perces felsőtestét és kiegészítem egy youtube-os 8 perces hasazással. Jó az a videó, mert látom, hogy nincs sok hátra, számol összesen is vissza, gyakorlatonként is és a pöttyökből azt is látni, hogy mennyi gyakorlat van még hátra.
Reggeli: sonka, sajt, kenyér, erős paprika
Tízórai: maradék amerikai palacsinta, parizeres zsemle
Ebéd: sült krumpli, hambi - 2 részletben elosztva
Vacsi: hagymakarika - kb 6-8 db, 3 szelet dinnye...meglesz az éjszakai programom is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...