2010. július 15., csütörtök

Mazohista vagy hős???

Jó kérdés, hősnek biztos nem nevezném magam, leginkább a lelkiismeretfurdalás vitt rá erre a kései rövid tornára, habár most érzem, ahogy a gerincem mentén, a mellkasomon, az orrom és a fülem mellett folyik a víz.


Na, de ne ugorjunk ennyire előre.
Ez a kánikula úgy kiszívja az energiám, hiába légkondis helyen vagyok, de a kevés alvás, hajnali kelés, 12 óra szünet nélküli állás azért lefáraszt, hazaértem, lustálkodtam, kicsit tévéztem (éppen BK mennyiséget), aztán kis olvasás és 10 előtt úgy döntöttem, hogy már jóvá nem tehetem a mai napot, de talán tudok rajta javítani.
Nos, ebből kiderül, hogy ma dolgoztam, napi evésem:
Reggeli: 2 zsemle, kolbász, retekcsíra, sajt - két részletbe elosztva
Ebéd: paradicsomleves, szilvás gombóc
Vacsi: 2 főtt kukorica
Nasi: fél joghurtos Ritter, negyed zacsi chips és 6-8 háztartási keksz - az utóbbi kettőt persze este 7 után a kukoricával együtt.
És amikor dolgozok, ahhoz hozzátartozik a nem normális evés, mert kapkodva, egy-egy falatot, amikor éppen nincs senki, ha mégis jön, gyorsan lenyelni....
És ahogy járkáltam itthon elég lengén, vettem észre, hogy nagy gáz van, már nem lesz elég nekem a torna, valami nagy dolgot kell kitalálnom. Ilyen szempontból ennek a nyárnak már annyi, de jövőre is lesz nyár! És utána is és utána is....
Szóval azért, hogy kicsit helyrehozzam a mai napot, így még este a 30 fokos lakásban lenyomtam egy BWO-t Teresával, nem is bántam meg, jó volt, ezt minden nap be kéne iktatni és végre a kefemasszázst is és ha még hozzá rendszeresen köpölyöznék is...húha...

És még ehhez sincs késő:
http://www.nlcafe.hu/ezoteria/20100715/kivanj_ma_tizmillioszor_tobb_az_esely_a_megvalosulasra/
Igen, kitalálom, mit akarok! Hogy le is írjam, az nem annyira ide tartozik, de végülis akár....most két dolgot szeretnék, amilyen Brain Sync-et is hallgatok.
1. Végre normális alakot újra elérni és megtartani
2. Bevonzani az igazi, aki igazi társam

2 megjegyzés:

  1. Szerintem a kettő között nagyon vékony határ húzódik csak :-)

    VálaszTörlés
  2. De éppen elég vastag ahhoz, hogy ne nevezzem magam hősnek, főleg ezzel a kis 15 perccel a sok édesség után.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...