2010. július 4., vasárnap

Húúúúúúhaaaaaa

Még a nap felénél tartok csak, de többek kipróbálása után ma megcsináltam Réka talán 4. dvd-jének a felsőtestes 20 percét és "húúúúúúhaaaaaa", most érzem az egész kezem, vállam, majd meglátjuk a holnapot.

Az eleje elég kemény volt, bemelegítéssel együtt mg csak 5 perc telt el, de már azon gondolkodtam, hogy ha ez így lesz még 15 percig, akkor leszakad a karom, aztán volt azért más is, már tudom, hogy legközelebb mire számíthatok, mennyire tartalékoljam az erőm. A nagy terv az, hogy heti 2x be kéne iktatni és talán a többit is, aztán meglátjuk, hogy mi lesz az eredmény. Mai napra még vannak terveim, talán most egy kis mászkálás, aztán délután kis tévézés, bár most, hogy az egyiken jó van, a másikon is, kérdés, melyiket nézzem a két jó film közül, Mi kell a nőnek vagy Veszélyes kölykök? Aztán a mai tervem hátralevő része majd kiderül!...

Hát se a filmből, se a folyt.köv-ből nem lett semmi. Most úgy elmerültem a hirdetésfeladásban, hogy már kedvem sincs semmihez.

Reggeli: 2 szelet zsíros kenyér, 2 tojás, hagyma
Ebéd: töltött káposzta
Vacsi: 2 kicsi rántott hal, rizs, petrezselymes krumpli
Nasi: egy gombóc konyakmeggy fagyi, kis mogyi, 1 manner méretű citromos nápolyi - lúgosítunk.

5 megjegyzés:

  1. milyen huhhhha láz tört ki felétek :) :) :)
    Pollinak is írtam a nemlétező kommentboxába, hogy én ne is tudtam végicsinálni ezt a videót csak úgy, hogy minden második gyakorlatnál volt súlyzó a kezemben.

    Amúgy pedig szerintem inkább Veszélyes kölykök, mert mindkét film nagyon jó szerintem, de a mi kell a nőnek többször van a tv-ben, tehát korábban lesz esélyed megnézni legközelebb, mint a másikat ;)

    VálaszTörlés
  2. Annyit dicsérték ezt a felsőtestes tornát, hogy ki kellett próbálnom. Szeretnék búcsút mondani az integetőizmomnak. És egy fórumtárs írta, hogy három hete csinálja heti 2x - ha jól emlékszem - és nagyon-nagyon sokat javult!

    Ok, akkor Veszélyes kölykök lesz! :-) Reklám alatt meg Mi kell a nőnek - bár úgyis egyszerre lesz reklám.

    VálaszTörlés
  3. Én valahogy még sosem tudtam magam rávenni az első 20percére. Én inkább a comb-popsi kombinációit csináltam... de ezt tényleg sokan dicsérik.

    VálaszTörlés
  4. Fantomkommentbox :-))

    Aha, én is azért. Heti kétszer húsz perc nem nagy áldozat, főleg, ha eltűnteti az integetőizmomat (csak tűnne már).

    Az én szavazatom is a Veszélyes kölykökre.

    Hehe, hátha megfertőzzük KisBogyeszt is :-))) [engem pont a comb-popsi kombóra nem visz rá a lélek]

    VálaszTörlés
  5. Na, hát egyiket sem néztem...máshogy alakult a napom, ahogy terveztem, habár semmi extra.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...