2010. július 2., péntek

Mai tervem, hogy lesz egy kis tappogás a porba hullt, már nem állok neki, igaz, hogy csak 15 perc, de......, pedig annyira kéne a hátamnak.

Ellenben gyalog mentem hajnalban dolgozni, közben Brain Sync-et hallgattam, a Weight Loss-t. Heti 4x gondoltam, majd meglátjuk az eredményt. Ez ilyen "agyszinkronizáló", meditációs zene....majd meglátjuk a hatását. Néztem még egypárat, igazából mind tetszene, vagy legalábbis a nagy része, el kell dönteni, mi az elsődleges, kettőt kiválaszthatok. Az egyik a fent említett Weight Loss, a másik pedig a szerelem bevonzása. Kérdés, hogy mennyire szükséges a szöveges rész hallgatása. Bár, ha egyszer valaki lefordítja és tudom, hogy mit mond, utána nem lesz gond. Ha jól gondolom, mindegyik théta hullám. Nem vagyok még annyira képben, egyelőre próbálkozok.
Egy kis info angolul
.........
És magyarul

Szóval onnan indultunk, hogy gyalog mentem reggel, ami kb 30 perces séta, most nem is mentem olyan gyorsan és éppen végighallgattam a 30 perces anyagot...még a végén jó lesz gyalog menni dolgozni, mert akkor szépen meg tudom hallgatni. Igaz, a végére már kicsit fájt a fülem a fülhallgatótól, de nem baj.

Reggeli: két részletben két szendvics: zsemle, spar sonka, uborka
Ebéd: kb 6 db fél szárny és kis kukorica saláta, mint tegnap
Vacsi: szintén kb 6 db fél szárny...most jut eszembe, hogy elfelejtettem enni hozzá uborkát.
Nasi: citromos Balaton - hogy lúgosítsunk is! :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...