2010. július 9., péntek

A nap végére, BK után eljutottam odáig, hogy megcsináltam ezt a kis húsz perces tornát. Eredetileg reggel kondiba akartam menni, de még mindig nem volt meggyógyulva a lábam és gondoltam elmegyek dokihoz, vagy pedikűröshöz....na, végül semmi nem lett, csak bejelentkeztem.


Nem mondom, hogy most már jobban megy, talán 2 hét után. Arra gondoltam, hogy a többi részét is csinálni kellene, és biztos annak is lenne eredménye, bár nem tudom, hogy osszam be. 2x mindet elég nehezen csinálom meg, mert kondiba is járok, viszont egy nap kettőt nem tudom bírnék-e. Aztán szeretném heti 2x a Tapp-ot is csinálni és új dolog is felmerült bennem. Nagyon gondolkodok rajta, hogy vissza kéne menni kick-boxra. Nem a rendes edzésre, mert az halál, hanem van heti 1x 1 órás zsákolós edzés, az tetszene...csak....vannak itt problémák, amin agyalnom kell, hogy csináljam vagy sem.

Mai kaja:
Reggeli: 2 szelet kenyér kockasajttal, hagymával
Ebéd: cukkinikrémleves, csirkepaprikás nokedlivel :-|
Vacsi: 3 kis szelet kenyér tojással, lilahagymával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...