2010. május 13., csütörtök

Ma pedig ismét fekvőkerékpárral melegítettem be, talán elmélkedtem már erről, hogy valahogy teljesen máshogy hat és ami nagyon nagy előny, igaz csak 10 percet tekertem, hogy nem fájt a seggem, mikor leszálltam, mert a sima biciklinél nagyon-nagyon...talán holnap megpróbálom ezen a 20 perces interval-t...de jó ötleteim vannak! :-)


Aztán, miután azt hallottam, hogy igenis mehetnek a nagy súlyok lábra, így megpróbáltam a maximumot és ez tényleg a határom volt, legalábbis közelítőnél és távolítónál 40-40 kg, combfeszítőnél és hajlítónál egyelőre 30 kg-mal, majd lehet megpróbálom legközelebb vagy utána 35-tel, bár a combfeszítőnél elég volt a 30 is. Aztán utána jött az agyalás, hogy mit is szoktam még csinálni, így került sor arra a gépre, ami szintén lábra van és feltolom magam - fogalmam nincs, hogy is hívják. Majd a szokásos izzadás, de most fél óra ellipszis volt interval programon és utána 3 sorozat hasazás - 10 egyenes - 10 oldalra felváltva, aztán hajlított térdből lábkitolás és hajlított lábbal lábemelés, hogy alhasra is jusson valami, ez mind haspadon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...