2010. május 17., hétfő

E.l.f.

A mostani elf rendelésem extra gyors volt. Leadtam pénteken délután 3 körül és kb fél órája megkaptam. Most magamnak csak pár dolgot szerettem volna és egy darabig talán nem is fogok semmit rendelni, mert kiborítottam a sminkes dobozkám és rájöttem, hogy nekem mennyi mindenem van! :-)
Nos amit magamnak rendeltem:

Nail Polish - Coral - nekem tetszik a színe, alapból rózsaszínes, de van egy kis barackos fénye.
Shimmering Facial Whip - Golden Peach - elvégre valamikor már nyár lesz és ez a kicsit bronzos-aranyos szín jó lesz majd. Ja, eredetileg színtelent szerettem volna, de pont elfogyott.
Eyelid Primer - "szemfestékalapozó"

A húgomnak közelgő névnapja alkalmából pedig ezeket kapja:


Tinted Moisturiser Spf 15 - Rosy Beige,
Plumping Lip Glaze - Baby Doll (múltkor ilyet rendeltem, csak Oasis színben)
Brightening Eye Color - Silver Lining - ezek a színek nagyon tetszenek!

És akkor már Anyunak is kellett valami, bár először valami zöldet szeretett volna, de azok nem tetszettek neki, amik vannak, ami jogos, de nem is értem, miért ragaszkodik annyira a zöldhöz, aztán ő is négyes szemfestéket kért Nouveau Neutrals színben, ez a barnás festék.

Nos, és mindez 10,5 font volt és itt volt 1 munkanap alatt ingyenes szállítással!

14 megjegyzés:

  1. Jeeeeejjjjj...:)

    Úgy néz ki lesz új tanítványom, hátha majd ő fog annyit járni hogy tudjak venni cuccokat...DE NEM, előbb a Deichmannban meg kell végre vennem azt a cipőt amit már jó ideje kinéztem! De olyan nehéz minden nap olvasni az ELF profilját Facebookon :'((((

    VálaszTörlés
  2. Hú, mennyi szuper dolog. Én ezt a márkát még sosem próbáltam... lehet ki kéne. Főleg, hogy ilyen hamar megkapja az ember. Én most Amerikából rendeltem pár holmit, de a hülye vulkán miatt lassan már 3,5hete csak várom...

    VálaszTörlés
  3. Honnan rendeltél Amerikából és miket? Ezek tök jók és olcsók! Amúgy általában egy hét alatt szokott itt lenni, meg is lepődtem! Múltkor is pénteken rendeltem és szerdán jött, előtte kb egy hét volt, de mintha írták is volna a FB-n, hogy gyorsabb lesz a szállítás - vagy rosszul fordítottam?

    VálaszTörlés
  4. ebayről rendeltem a NYX-nek egy sminkpalettáját, és szájfényt, ami olyan dobozkákban van benne, mint egy muffin :D de néztem hogy a NYX-nek a hivatalos honlapjáról is lehet rendelni..lehet legközelebb onnan fogok és akkor csak egyszer kell megfizetni a postaköltséget. Itthon a Müllerben találkoztam ezzel a termékkel...de itt elég borsos az ára.

    VálaszTörlés
  5. Itthon drágább a Müllerben, mintha rendelsz postaköltséggel? A hivatalos oldalról rendelve mennyi a postaktg?

    VálaszTörlés
  6. Igen én is azt néztem hogy drágább ha itt veszed...ami tök fura...

    VálaszTörlés
  7. Gondolom az üzlet már a saját hasznát is ráteszi... és azért kerül többe. Amúgy nekem most a postaköltség olyan 1000-2000körül lesz. Több mindent rendeltem ügye, súlya is több, azért. De még így is megéri. Tesómmal akartunk Hongkongból is egy-két cuccot, de azok annyira szemetek... oké, hogy a termék bazi olcsó, de a csaj nem volt hajlandó egy csomagba tenni a cuccot, és a postaköltségre az elég sok. Pont azért, mert a termék olcsó, így "vágják" át a vevőt. Mármint nem is átvágás, de a postaköltséggel hozzák be a termék árát...

    Azt, hogy a Nyx mennyiért küldi a saját termékeit, arról egyenlőre fogalmam sincs, de ha esetleg rendelni fogok onnan, akkor tudok okosabbat mondani. Lehet én vagyok vaksi, de a honlapjukon nem láttam a szállítás árát....

    VálaszTörlés
  8. öhm... mondjuk most megtaláltam... csak az USA-ban szállítanak... máshova nem :S Ez sz@r...
    Bár nekem van rokonom kint, lehet rajta keresztül fogok. Úgyis szokott parfümöt küldeni :)
    Én Kenzot használok, és itthon 21ezer forint. A rokon által meg 11ezer ft-ot megspórolok :)

    VálaszTörlés
  9. Az komoly! Mindennel lehúznak minket? És akkor csodálkoznak, hogy az olcsót veszed. Itt van az Evian víz, mennyire drága, Franciaországban egy picivel volt drágább, mint a többi normál víz, már nem emlékszem mennyi volt, de jóval olcsóbb, mint itthon, habár azért nem 100 Ft/palack.

    VálaszTörlés
  10. én is leadtam hétvégén az első e.l.f. rendelésem,nagyon várom!

    VálaszTörlés
  11. Kíváncsi leszek, majd bemutatod, vagy lefotózod és beszámolsz? Miket rendeltél?
    Hétvégén adtad le az ingyenes rendeléssel? És még nem jött meg? Bár az enyém extra gyors volt!

    VálaszTörlés
  12. Megjött, beszámoltam róla a blogban:)

    VálaszTörlés
  13. Mi a blogod, úgy emlékeztem, ide be van téve nekem oldalra...de ezek szerint nincs. :-(

    VálaszTörlés
  14. Houpette!
    Lehet, hogy meghívós a blogod? Mert amit találtam, nem tudok belépni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...