2010. május 17., hétfő

10 perc bemelegítés volt ellipszisen, véletlenül olyat választottam, amin nem lehet meredekséget állítani, sebaj, elvoltam, hátrafele "tekertem", kicsit megdolgoztatva/bemelegítve a farizmokat.

Aztán a képet kicsit összekevertem, először a második gép volt 40 kg-val, aztán az első merőleges gép 20-szal, és az első gépnél váltva csináltam vádligyakorlatokat 15 kg-mal 3*10 sorozatot (előre-kifele-befele fordított lábfejjel), ezután jöttek a nagy kedvencek térdelőtámaszban. Majd egy olyan gyakorlat, amit múltkor egyik edzőnél láttunk, először nem is tudtuk pontosan hogyan kell, de pont volt a közelben egy edző, odajött és megmutatta, na, az aztán kemény gyakorlat - van egy súlyzós keret, amin van kapaszkodó (egyébként talán lábra jó gyakorlatokat lehet vele csinálni), szóval a lábamat közel teszem a kerethez, kézzel megkapaszkodok, ezáltal kicsit hátradőlök, na és így guggolni, nagyon komoly, alig tudok 10-et megcsinálni. Majd a szokásos 20 perces interval tekerés német nyelvleckével egybekötve - éppen MTV ment és német felirattal volt a műsor, voltak hiányosságaim, de jó volt, így hamarabb el is telt az idő, igaz így közben ki-ki maradt egy-egy intenzívebb tekerés, de sebaj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...