2010. május 10., hétfő

A hétvégi pihenés után ma elkezdtem a hetet.
Először is besétáltam a városba, na jó, nem séta volt, hanem gyorsgyaloglás, mert már megint elbambultam az időt. És köpölyözésre mentem, hogy végre tudjam, hogyan is kell csinálni.


Majd meglátjuk, hogy mennyire lesz hatásos a narancsbőr elleni harcban, most már itthon is tudom csinálni, sokat tanultam ma...is! :-)

Eddig mindig nagyon beszívtam, de most láttam, hogy nem kell annyira. Most ellestem a technikát, hasamon is megmutatta, hogyan kell...majd meglátjuk az eredményt.
Elvileg arcon is lehet, gondolom feszesít, de most újra el kéne kezdenem a kefemasszázst.

10 perc bemelegítő sífutás után ma fenékgyakorlatok jöttek (most megnéztem a tervezetet és igen, a vádli ma elmaradt), az első gépen 40 kg-val 4x10 db- ezen a gépen lehet jó nagy súly tenni, könnyű a gyakorlat, a másik kicsit nehezebb, ott 20 kg-mal dolgoztam - 3x10 db. Mivel bokasúlyok nincsenek a lábemeléseket magában csináltam, próbáltam kézisúlyzót tenni a térdhajlatomba, de nekem ez most sem jött be, mindig attól féltem, hogy a nyakamba esik, ahogy emelgetem a lábam. Ebből is 3 sorozatot csináltam, 10 teljes emelés hajlított lábbal, 10 kicsi emelés, 10 keresztbe és 10 térdhajlítás-nyújtás, majd próbálkoztam oldalra emeléssel is, de valahogy mindig kitér oldalra a csípőm, ami nem jó.

2 megjegyzés:

  1. hú...hát erről a köpölyözésről én valahogy eddig nem hallottam....De nagyon érdekesnek tűnik... És hatásos is?

    VálaszTörlés
  2. Hogy hatásos-e, az majd kiderül. A köpölyözőm már megvan egy éve, akkor használgattam, aztán elmaradt, majd most szeretném heti 2-3x, aztán kiderül most mennyire leszek kitartó.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...